Prezes Gobarto: Udział kanału tradycyjnego w polskim handlu nie spadnie poniżej 20 proc.

www.portalspozywczy.pl 25 sierpnia 2017 14:11

- Od 2011 kiedy rozpoczął się dynamiczny rozwój sieci dyskontów, widzimy mocny spadek liczby tradycyjnych sklepów spożywczych, które są dla nas głównym odbiorcą w dystrybucji. Ten biznes to 20-25 proc. całości handlu w Polsce i myślę, że taki pozostanie patrząc na podobne rynki: Hiszpanię i Włochy - mówi Dariusz Formela, prezes Gobarto.

Prezes Gobarto przyznał, że wzrost przychodów i zysków grupy w I kwartale 2017 wynikał nie tylko ze wzrostu cen wieprzowiny, ale także zwiększania skali biznesu przez spółkę.

- Przejęcia Fermapolu, Bekpolu i Meatpacku dołożyły nam kilkadziesiąt milionów zł. Także pozostałe segmenty działalności perforują lepiej i to nie tylko ze względu na sytuację rynkową, ale i sposób, w jaki ten biznes prowadzimy - dodał.

Formela potwierdził, że wszelkie nadwyżki finansowe Gobarto chce inwestować zarówno w rozwój organiczny, tj. rozbudowę ferm, jak również kolejne przejęcia.

Czytaj całość na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    6,29

  • Min

    4,53

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9455

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.