Prezes GS Ozorków: Sklep przyszłości musi posiadać długą półkę z szyldem EKO

Autor: www.dlahandlu.pl 1 października 2014 09:37

Prezes GS Ozorków: Sklep przyszłości musi posiadać długą półkę z szyldem EKO

Wszyscy uczymy się zarządzania stoiskami z warzywami, owocami, artykułami mięsnymi i nabiałem. Brak jednak w Polsce odpowiedniej oferty świeżych produktów o walorach prozdrowotnych. Wrażliwość klienta na te cechy produktów będzie rosła wraz ze wzrostem dochodów. Sklep przyszłości musi więc posiadać długą półkę z szyldem EKO. Niestandardowe produkty lokalne powinny być magnesem dla naszych klientów - mówi Dariusz Szpakowski, prezes GS Ozorków.

W dzisiejszych realiach przestrzeń jest cennym dobrem. Dobra lokalizacja i koszty prowadzenia sklepu to czynniki, które wymuszają efektywność zagospodarowania tej przestrzeni. Nie będzie w przyszłości miejsca na nieprofesjonalne rozwiązania. Projekt sklepu, projekty regałów, planogramy zatowarowania muszą być przygotowywane zgodnie z aktualną wiedzą i doświadczeniem. Projekt wizualizacji sklepu musi wywoływać pozytywne emocje klienta i zachęcać go do współpracy z nami - komentuje prezes GS Ozorków.

Jego zdaniem czynność zakupów nie może zająć dużo czasu i być źródłem stresu. - Stąd w nowoczesnym sklepie musimy zapewnić klientowi możliwość „chodzenia na skróty" wtedy, kiedy zależy mu na czasie. Stoiska i kasy samoobsługowe oraz odpowiednio zapakowany towar będą w tym pomagać - dodaje.

- Sklep przyszłości będzie łączyć sprzedaż internetową ze sprzedażą tradycyjną. Obecność plansz z kodami QR umożliwi robienie zamówień produktów. Przychodząc po świeże produkty klient odbierze zamówione przez Internet produkty, które sklep przygotuje. Aplikacje na urządzenia mobilne pozwolą zrobić zamówienie podczas przerwy w pracy lub odpoczynku w domu - podsumowuje.

Według naszego rozmówcy sklep przyszłości musi opierać się o profesjonalnych partnerów z zakresu logistyki, którzy pomogą poza sklepem przygotować część towaru dla konkretnego klienta. Kooperacja sklepu z lokalnymi producentami ubogaci ofertę i zaciekawi klienta. Placówka przyszłości musi być miejscem budzącym zaufanie i życzliwość klienta. Profesjonalizm i kreatywność będą niezbędne aby wygrać rywalizację z wielkimi sieciami, które dysponują ogromnym potencjałem finansowym, ale nigdy nie będą miały szansy zostać „naszym sklepem".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    7,45

  • Śr

    4,02

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9685

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 772811

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane