Prezes KPH Społem: Marka własna pozwala na obniżenie ceny produktu do 20 proc.

Autor: portalspozywczy.pl 31 sierpnia 2011 11:10

Zdaniem prezesa KPH Społem, docelowo przez Platformę Handlową spółdzielnie będą mogły zamawiać ok. 1/5 markowego asortymentu w swoich sklepach. - Naszą ambicją jest obsługiwanie spółdzielni w półce „brandowej" do 20 procent oraz rozwijanie marki własnej Społem. Chcemy również prowadzić działalność około handlową - chodzi o wspólny zakup np. kas fiskalnych czy tzw. pakowizny- wyjaśnia Ryszard Jaśkowski.

Według Ryszarda Jaśkowskiego, prezesa Krajowej Platformy Handlowej Społem, w przypadku produktów kupowanych przez placówki Społem, w ramach współpracy z KPHS ich ceny mogą być bardzo konkurencyjne. - Marka własna pozwala na obniżenie ceny zakupu produktu o ok. 10-20 procent. Natomiast jeśli chodzi o towary "brandowe" szacujemy, że będzie to od 8 do 10 proc. - wyjaśnia Ryszard Jaśkowski.

Przypomnijmy, że kilka miesięcy temu powołana została spółka Krajowa Platforma Handlowa Społem. Jej zadaniem jest wykorzystanie efektu synergii zakupowej wszystkich spółdzielni Społem, które zadeklarowały współpracę. Obecnie pełnomocnictwa do negocjacji w swoim imieniu dało Platformie ponad 100 spółdzielni, które chcą wprowadzić do projektu ponad tysiąc sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9961

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane