Prezes KZRSS "Społem": Spółdzielnie handlowe utrzymują swoją pozycję rynkową

Autor: PIH 13 kwietnia 2015 12:59

- W mojej ocenie 2014 roku, mimo zapowiadających się wcześniej trudnych wskaźników i
zjawisk ekonomicznych takich jak spowolnienie gospodarcze, deflacja, rosnąca ciągle konkurencja, w spółdzielniach nie było załamania. „Społem” utrzymała swoją rynkową pozycję, a wyniki finansowe nie były gorsze od lat poprzednich - mówi Jerzy Rybicki
prezes zarządu KZRSS "Społem" na łamach "Biuletynu PIH".

- „Społem” posiadając dobre lokalizacje handlowe swych obiektów, umiejętnie łączy tradycję z
nowoczesnością, dając klientowi satysfakcję z przedstawianej oferty handlowej i produkcji własnej. Rozwijają się wspólne formaty obiektów handlowych „Lux” oraz „Gama”, modernizowane są sklepy, powstają zupełnie nowe obiekty handlowe i produkcyjne. W ostatnim roku „Społem” otworzyła kilka dużych obiektów w formie galerii handlowych m.in. w Żabnie koło Tarnowa, Śremie, Hajnówce i Grodzisku Mazowieckim. Trwa budowa nowego „Sezamu” w Śródmieściu Warszawy oraz
rewitalizacji znanej Hali Mirowskiej.Osiągnięte w roku ubiegłym wyniki finansowe oraz wskazane inwestycje świadczą o tym, że „Społem” posiada potencjał do konkurencyjnej gry na rynku także w 2015 roku - uważa Jerzy Rybicki.

- Mimo swej różnorodności co do skali prowadzonej działalności gospodarczej oraz indywidualnego konceptu działalności handlowej, spółdzielnie „Społem” osiągają łącznie przychody w granicach 7 mld zł oraz prowadzą bezpośrednio blisko 3 tys. placówek handlowych - dodaje prezes KZRSS ,,Społem".

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8802

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 556354

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.