Produkty Klasztorne z przychodami niższymi ponad 30 proc.

Autor: dlahandlu.pl 12 lutego 2016 11:26

Przychody ze sprzedaży spółki Produkty Klasztorne na koniec IV kwartału 2015 r. wyniosły łącznie 2,69 mln zł, co oznacza spadek o ok. 31,11 proc. w porównaniu do wyników zaprezentowanych w ujęciu narastającym za IV kwartały 2014 roku, gdzie przychody ze sprzedaży wyniosły 3,9 mln zł - podała spółka w raporcie.

Niższe wartości przychodów ze sprzedaży oraz kosztów operacyjnych wynikają z opracowywania i wprowadzania przez zarząd spółki nowej strategii oraz związanych z nią działań. W efekcie podjętych działań znacznemu obniżeniu uległy wartości nie tylko wartości sprzedanych towarów i materiałów
(z kwoty 3,03 mln  zł w IV kwartale 2014 roku do 1,95 mln zł w IV kwartale 2015 r.), ale także wartości zużycia materiałów i energii oraz usług obcych.

Efektem rozpoczętych działań zarządu spółki jest również znaczące obniżenie straty netto na ostatni dzień okresu sprawozdawczego z kwoty -846,76 tys. zł na koniec 2014 roku do kwoty -652,33 tys. zł na dzień 31 grudnia 2015 roku - podała spółka w raporcie.

Produkty Klasztorne SA to spółka notowana na NewConnect. Podstawowym przedmiotem działalności spółki jest sprzedaż detaliczna i hurtowa artykułów spożywczych w segmencie premium wytwarzanych na bazie tradycyjnych receptur pod wspólną marką Produkt Klasztorny.

W czwartym kwartale 2015 r. największy udział w przychodach ze sprzedaży miały: opakowania, nabiał oraz wyroby garmażeryjne (pierogi i krokiety) odpowiednio 40 proc., 21 proc. i 21 proc. przychodów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,36

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8959

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.