Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Produkty Klasztorne ze stratą za ubiegły rok

Autor: www.dlahandlu.pl 10 kwietnia 2014 09:12

2013 rok spółka Produkty Klasztorne zamknęła przychodami ze sprzedaży wwysokości 3 337 965,75 zł i osiągnęła stratę netto w wysokości 407 044,93 zł. W porównaniu do roku 2012 przychody ze sprzedaży były na tym samym poziomie, jednak strata netto była mniejsza o 24,96 proc.

- Z wielu powodów rok 2013 był dla spółki i jej akcjonariuszy rokiem przełomowym. Od połowy 2012 r. firma Produkty Klasztorne przechodziła proces reorganizacji sposobu prowadzenia działalności. Wspomniane działania były kontynuowane w I połowie roku 2013 i ich pozytywne efekty zaczęły być widoczne w drugiej połowie 2013 r. Proces restrukturyzacji niewątpliwie wpłynął na wyniki finansowe spółki, w szczególności na
obniżenie kosztów operacyjnych działalności, co znalazło swoje odzwierciedlenie w wysokości straty, która była niższa o 135 tysięcy złotych w porównaniu z rokiem 2012. Niewątpliwie do dużych sukcesów spółki należy zaliczyć wprowadzenie w połowie roku nowej marki piwa
„MNICH", które z powodzeniem uzupełniło dotychczasową ofertę Spółki. W efekcie, w pewien sposób jako spółka powróciliśmy do działalności sprzed kilku lat, gdy wraz z ówczesnym Browarem Belgia produkowaliśmy piwo pod marką „Frater". Jako firma wiążemy z rozwojem marki „MNICH" duże nadzieje, tym samym w 2014 roku zamierzamy uzupełnić ofertę „MNICHA" o dwa nowe rodzaje piwa. Ponadto, duże znaczenie dla poszerzenia dotychczasowego asortymentu miało wprowadzenie nowych produktów spożywczych, które w naturalny sposób wzbogaciły ofertę spółki o produkty najwyższej jakości, wytwarzane bez konserwantów i ulepszaczy. W szczególności, należy tu wymienić serię owocowo-warzywną w zakresie przetworów i konfitur. Zapoczątkowany w 2013 r. proces wymiany i uzupełniania indeksów nowymi
propozycjami będzie przez Spółkę kontynuowany w kolejnych okresach. Prowadzony w Spółce proces reorganizacji dowiódł również, że marka „Produkty Klasztorne" stanowi bardzo dobrą platformę dla produktów od małych lokalnych producentów. Dzięki różnorodności i wysokiej jakości
artykułów jesteśmy obecni w wielu uznanych sieciach delikatesów m.in. Piotr i Paweł, Organic Farma Zdrowia, Delikatesy Top Market, PSS Społem oraz wielu niezależnych sklepach z żywnością „Premium". Sprzedaż w sieciach, w których jesteśmy obecni systematycznie rośnie i liczymy, że wprowadzenie nowych produktów uzupełniających ofertę jeszcze polepszy naszą współpracę i wpłynie korzystnie na osiągane wyniki finansowe.
Rok 2013 był również przełomowy dla naszych akcjonariuszy. Już w 2012 r. rozpoczęliśmy przygotowania do pozyskania dodatkowego kapitału i do debiutu na rynku NewConnect. W połowie 2013 r. przeprowadziliśmy prywatną emisję akcji serii B, a następnie serii C. Dzięki tym emisjom Spółka pozyskała środki pozwalające na wsparcie bieżącego rozwoju, kapitału obrotowego jak i na inwestycję polegającą na wprowadzeniu na rynek
piwa „MNICH" - komentuje zarząd firmy.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9038

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.