Produkty Klasztorne zwiększają sprzedaż

Autor: www.dlahandlu.pl 5 sierpnia 2015 10:01

Pierwszą połowę 2015 r. spółka Produkty Klasztorne zamknęła przychodami w wysokości 1 717 219,85 zł (1 594 467,27 zł w I połowie 2014 r.).  Strata netto wyniosła 272 171,87 zł (448 808,53 zł straty w I połowie 2014 r.).

W pierwszym kwartale 2015 r. największy udział w przychodach ze sprzedaży miał nabiał, wędliny i wyroby garmażeryjne, odpowiednio 46%, 15% i 14% przychodów. Znaczący udział w przychodach (ok. 11%) osiągnęły również przetwory. Piwo MNICH w drugim kwartale miało 4% udział w przychodach ze sprzedaży. W drugim kwartale 2015 r. zauważalnie zwiększyła się sprzedaż nabiału i
sprzedaż produktów garmażeryjnych. W przypadku grupy nabiałowej nastąpił znaczący wzrost sprzedaży.
W I kwartale 2015 nabiał stanowił 39% sprzedaży ogółem, natomiast w II kwartale 2015 r. było to już
46% sprzedaży. Spółka przewiduje dalsze zwiększanie udziału tej grupy produktowej w sprzedaży
ogółem, z uwagi na pozyskiwanie nowych klientów, zainteresowanych w szczególny sposób
produktami wytwarzanymi z górskiego mleka.

Produkty spółki są obecne w takich sieciach jak: Freshmarket, Piotr i Paweł, Top Market, Organic Farma Zdrowia, PSS Społem, Anda Dystrybucja (piwo Mnich) oraz Małpka (piwo Mnich).

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
KOMENTARZE  
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9024

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.