Produkty Mixit wchodzą do hurtowni i sklepów

Autor: dlahandlu.pl 8 czerwca 2018 09:38

Po czterech latach działalności Mixit.pl wprowadza nowy, mniejszy format tub musli z nowym layoutem. Nowy projekt związany jest z wchodzeniem firmy do sprzedaży bezpośredniej – poprzez hurtownie i sklepy.

Mixit zmienił opakowania z myślą o efektywniejszym komunikowaniu składu mieszanek musli. Jest to związane również z podkreśleniem wartości, jaką kieruje się marka, czyli dbaniu o zdrowe odżywianie i zrównoważony styl życia. Nowy layout oparty jest na oznakowaniu, które podkreśla zdrowe dodatki, takie jak owoce liofilizowane lub przeznaczenie produktu, np. dla wegan, osób na diecie bezglutenowej czy unikających cukru. 

 - Zmiana związana jest z rozwojem naszego drugiego kanału sprzedaży. Do tej pory nasze mieszanki musli i kasz oraz zdrowe przekąski można było kupować praktycznie wyłącznie przez internet. Rozwijamy jednak mocno sprzedaż hurtową, więc już niedługo nasze tuby pokażą się też w sklepach stacjonarnych - mówi Tomasz Kępa, Country Manager Mixit.pl. 

Firma poszerzyła swoją ofertę o nową, średnią wielkość tub. Małe, średnie i duże tuby różnią się jedynie wysokością i objętością. – Duże tuby będą oczywiście nadal dostępne w sprzedaży przez e-sklep, natomiast chcemy, żeby te, które pojawią się w sklepach były bardziej konkurencyjne cenowo – wyjaśnia Tomasz Kępa.

Marka wprowadza nowe opakowania dla pięciu najbardziej popularnych mieszanek: Orzecho-zjadaczom, Do kąpielówek!, Choco-ładowarka, Kasztanówka jagodowa i Duże chrupiące owoce. Firma planuje sukcesywnie wprowadzać nowy layout dla kolejnych tub. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    8,98

  • Śr

    7,38

  • Min

    2,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7928

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.