Produkty Stewiarnii w szkolnych sklepikach

www.portalspozywczy.pl 17 grudnia 2015 09:46

Beata Straszewska, współwłaścicielka firmy Stewiarnia, mówi o konsekwencjach wprowadzenia nowych przepisów dotyczących żywienia w szkołach oraz sposobie dostosowania się firm spożywczych do obowiązujących regulacji.

W jaki sposób nowe przepisy dot. żywienia w szkołach wpłynęły na rozwój i wyniki firmy Stewiarnia? Ile nowych kontraktów udało się do tej pory podpisać, z iloma sklepikami firma nawiązała współpracę?

W tej chwili obsługujemy ok. 300 sklepików szkolnych, nawiązaliśmy również kontrakty z wieloma nowymi producentami. To trudny rynek, nisko marżowy, ale bardzo ciekawy. Zaangażowaliśmy się w niego, bo wynika to z misji naszej firmy – chcemy edukować konsumentów w zakresie zdrowego odżywiania. Trudno sobie wyobrazić lepszą grupę do tego celu niż dzieci, u których dopiero kształtują się nawyki żywieniowe.

Całym sercem popieram ideę zdrowego odżywiania dzieci. Nie chciałabym, żeby do sklepików wróciły słodzone napoje, chipsy, batony słodzone cukrem czy syropem glukozowo-fruktozowym. Wycofanie się z ustawy oznaczałoby przekreślenie tego, do czego dzieci już zaczynają się przyzwyczajać – do tego, że śmieciowe jedzenie jest szkodliwe. Nie jestem również przekonana do powrotu lukrowanych drożdżówek, to byłoby porażką edukacyjną. Nie zapominajmy, że ta ustawa miała mieć również wymiar edukacyjny i tego zabrakło.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,63

  • Śr

    4,16

  • Min

    2,97

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.