PSH Lewiatan rusza z trzecią kampanią reklamową w tym roku

Autor: pr 30 listopada 2016 12:32

1 grudnia Polska Sieć Handlowa Lewiatan rozpoczyna trzecią w tym roku telewizyjną kampanię reklamową. W bieżącej kampanii reklamowej, która potrwa do Świąt Bożego Narodzenia wyemitowanych zostanie ponad 4.000 spotów reklamowych Lewiatana – wizerunkowych oraz z produktami promocyjnymi.

Każda z dotychczasowych dwóch tegorocznych akcji reklamowych w telewizji (wielkanocna oraz realizowana na przełomie października i listopada) docierała do ponad 24 milionów osób w wieku powyżej 16 roku życia. Łącznie, pozwoliło to dotrzeć Lewiatanowi do blisko 90% osób w wieku 16+ (27 390 000 osób). Ponadto, w okresach pomiędzy kampaniami telewizyjnymi reklamy Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan emitowane były na antenach ogólnopolskich i regionalnych stacji radiowych.

W bieżącej kampanii reklamowej emisje planowane są przed filmami, serialami, programami informacyjnymi i rozrywkowymi, jak np. Śniadanie do łóżka, Dzienniki Bridget Jones, Kochaj albo rzuć, Ciacho, Jak się pozbyć cellulitu, Merida Waleczna, 12 mężczyzn z kalendarza, M jak miłość, Ojciec Mateusz, Barwy szczęścia, Świat wg Kiepskich, Pierwsza Miłość, Blondynka, Rozdarte serca, Uwaga, Pogoda, Jeden z dziesięciu, Jaka to melodia, Wiadomości, itp.

Polska Sieć Handlowa Lewiatan jest jedną z niewielu sieci franczyzowych tak szeroko reklamującą się w ogólnopolskich mediach.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.