Rabat Detal będzie koncentrować się na franczyzie miękkiej

www.portalspozywczy.pl 3 kwietnia 2014 16:37

Jak dowiedział się serwis portalspożywczy.pl od Marka Szybalskiego, wiceprezesa zarządu Rabat Detal, sieć w tym roku zamierza koncentrować się przede wszystkim na rozwoju miękkiej franczyzy (w swojej ofercie Rabat Detal posiada również opcję franczyzy twardej)

- Poczyniliśmy mocne zmiany w zakresie wsparcia handlowego, promocyjnego i operacyjnego.
Uważamy, że mądre wyważenie między możliwością decydowania o własnym biznesie, a aktywną współpracą w zorganizowanej sieci jest na dzisiaj najlepszą propozycją dla właścicieli sklepów - mówi Szybalski. Jak tłumaczy, Rabat Detal równocześnie proponuje swoim partnerom coraz mocniejsze wsparcie przy otwarciach, remodelingach, poprawie wizualizacji zewnętrznej, przy wdrażaniu systemów IT i w wielu innych obszarach związanych z prowadzeniem biznesu. Sieć oferuje także programy lojalnościowe i szkolenia.
Na rok bieżący sieć zaplanowała szereg inwestycji. - Czeka nas dalszy rozwój kompetencji pionów handlowych i operacyjnych, dzięki czemu będziemy mogli zaoferować jeszcze lepszy serwis dla sklepów sieci Rabat Detal - tłumaczy Szybalski. Jak dodaje, Rabat Detal wdraża również nowy system analityki danych.
- Bardzo ważne jest dla nas także zaplanowane na najbliższy kwartał wdrożenie mobilnego systemu dla naszych pracowników operacyjnych, który znacznie usprawni ich pracę i komunikację ze sklepami oraz centralą. Oczywiście, każdy nowy region, który planujemy uruchomić w tym roku również traktujemy jako inwestycję - dodaje Szybalski. Jak wczoraj informował portalspożywczy.pl, Rabat Detal pod koniec 2013 r. pojawił się regionie lubelskim, a obecnie pracuje nad ekspansją w regionie podkarpackim. Jeszcze w tym roku Rabat Detal zamierza uaktywnić się w kilku kolejnych województwach, a docelowo - stać się siecią ogólnopolską.
Szybalski wyniki osiągnięte w 2013 roku przez Rabat Detal określa mianem "satysfakcjonujących". - Liczymy, że mimo zaplanowanych dużych inwestycji, rok 2014 okaże się co najmniej tak dobry - zapowiada wiceprezes sieci.
Początki sieci Rabat Detal, która obecnie liczy ponad 950 sklepów i jeszcze w tym półroczu ma ich mieć 1000, sięgają roku 1995, kiedy grono kilku osób zainicjowało powstanie spółki akcyjnej, na bazie której zbudowano Polską Sieć Handlową "Rabat". W 2001 roku zostały dokonane zmiany w nazwie spółki na Rabat Detal Sp. z o.o. W grudniu 2007 r. sieć zyskała strategicznego partnera, łącząc swe siły ze spółką Eko Holding S.A. Po zmianie konstrukcji Eko Holding, która nastąpiła z końcem roku 2012, Rabat Detal pozostał w strukturze Krzysztofa Gradeckiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,99

  • Śr

    0,98

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8741

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.