Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Rabat Detal ruszył z programem szkoleniowym Akademia Lidera

Autor: www.dlahandlu.pl 15 czerwca 2016 12:08

Rabat Detal ruszył z programem szkoleniowym Akademia Lidera fot. za rabat-detal.pl

W kwietniu sieć Rabat Detal uruchomiła projekt doradczo – szkoleniowy dla franczyzobiorców pod nazwą Akademia Lidera Sieci Rabat Detal.

Pierwsze warsztaty zainaugurowano tematem „Prokonsumencka komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna w sklepach Sieci Rabat”. W szkoleniu wzięło udział 30 pracowników sieci w tym 15 koordynatorów odpowiedzialnych za bezpośrednie kontakty z franczyzobiorcami. Celem spotkania było przekazanie i usystematyzowanie wiedzy z zakresu szeroko pojętego merchandisingu, czyli komunikacji na linii sklep - konsument, oraz metod zarządzania ceną i marżą w PSD w taki sposób, aby pozycjonować się w kategorii sklepu optymalnego cenowo, a jednocześnie generować wyższą marżę, podobnie jak robią to sieci zachodnie. Kolejne zagadnienie poruszane w trakcie spotkania to zarządzanie ceną i marżą w handlu detalicznym. Celem tej części było uświadomienie w jaki sposób można komunikować potencjalnym i faktycznym klientom sklepów informację o atrakcyjności cenowej, przy jednoczesnym generowaniu wyższego zysku ze sprzedaży.

20 kwietnia w Katowicach w siedzibie firmy zostało przeprowadzone pierwsze szkolenie specjalistyczne dla sprzedawców na stoiskach mięsno-wędliniarskich. W szkoleniu wzięło udział 12 osób z 12 sklepów. Uczestnicy dowiedzieli się w jaki sposób skuteczne planować ekspozycję towarów w ladzie, czyli jak budować planogramy, jak minimalizować ubytki i jak profesjonalnie obsługiwać wymagających klientów w sklepach osiedlowych.

W kolejnych dniach 25, 26 i 29 kwietnia w Katowicach i w Ostrowie Wielkopolskim odbyły się szkolenia dla franczyzobiorców sieci Rabat Detal. W szkoleniu w ramach uruchomionej Akademii Lidera Sieci Rabat wzięło udział 36 osób z 22 sklepów. Celem szkolenia było przekazanie wiedzy z zakresu aktywnej obsługi klienta. Wskazanie uczestnikom konieczności podejmowania próby budowania relacji z klientami sklepu osiedlowego, jako elementu wyróżniającego go od innych formatów detalicznych zwłaszcza tych mainstreamowych takich jak hipermarkety i sieci dyskontowe. Dodatkowo wskazywano uwagę na konieczność aktywizowania sprzedaży poprzez stosowanie taktyki „D – D – Z” [właściwe powitanie i pożegnanie klienta].

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.