PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Reklamy na nośnikach digital signage docierają do 25 proc. społeczeństwa

Autor: Marketing Przy Kawie 8 lutego 2012 09:58

Instytut Millward Brown SMG/KRC przeprowadził badania na temat dotarcia przekazu reklamowego na nośnikach digital signage. Wynika z niego, że potencjalnymi odbiorcami komunikatów prezentowanych na monitorach przy kasach i w halach sklepowych jest 25 proc. społeczeństwa.

Z badania wynika także, że jedna czwarta reklam prowadzi do podjęcia decyzji zakupowych.

Zasięg przekazu emitowanego na monitorach multimedialnych jest większy w grupie osób o dobrej i bardzo dobrej sytuacji materialnej.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,90

  • Śr

    3,50

  • Min

    2,58

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7781

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane