Remodeling delikatesów Gzella. W środku piec konwekcyjny i lada grzewcza (wizualizacje)

Firma Gzella 18 listopada zaprezentuje nowe wnętrze jednego ze swoich sklepów. W delikatesach przy ul. Żwirki 1 w Tczewie zmianom ulegną design i wyposażenie. W sklepie pojawi się piec konwekcyjny, dzięki któremu klienci będą mogli kupować mięsa na ciepło.
Remodeling to efekt zmian koncepcyjnych aranżowania przestrzeni punktów sprzedaży sieci. W ramach tych planów modyfikacji ulegnie wystrój tczewskiego sklepu, jego kolorystyka i umeblowanie. Na ścianach, obok fototapety z motywem lasu, nawiązującej ściśle do lokalizacji firmy – Borów Tucholskich, pojawi się ozdobna biała cegiełka rozjaśniająca wnętrze sklepu. Elementem wyposażenia kojarzącym się z naturą, lasem i lokalizacją firmy Gzella są drewniane meble.
W sklepie pojawią się też nowe sprzęty: piec konwekcyjny oraz lada grzewcza, w których do nabycia będą świeże dania.
- Wielbiciele mięsa drobiowego będą mieć do wyboru opiekane skrzydła, udka tradycyjne i faszerowane czy z dodatkiem papryki, szynki i szpinaku oraz golonkę i całego kurczaka. Smakosze wieprzowiny będą mogli skosztować żeberek w glazurze, karkówki i schabu z ziołami, pieczonego boczku i golonki oraz kotletów mielonych faszerowanych pieczarkami. Z kolei koneserzy innego typu mięs z pewnością rozsmakują się w nodze z kaczki. Dodatkowo klienci zyskają możliwość dowolnego skomponowania posiłku, w ofercie Delikatesów Mięsnych Gzella znajdą się bowiem także domowe kluski ziemniaczane, kopytka oraz zdrowe i pożywne surówki - opisuje firma.
Jak mówi Hanna Lisewska, prezes Gzella Net, wdrażane zmiany to inwestycja
w wizerunek marki.– Remodeling naszego sklepu to dowód na to, że idziemy z duchem czasu i odpowiadamy na potrzeby klientów. Przede wszystkim pragniemy, by czuli się jak u siebie w domu. Jednocześnie nasze sklepy wyposażamy w nowoczesne urządzenia, takie jak piece konwekcyjne i lady grzewcze, to idealny sposób na prezentację mięs i wyrobów w formie apetycznych dań. Tym samym łączymy najwyższą jakość produktów z atrakcyjnym i komfortowym wnętrzem, do którego chce się wracać – rzecz jasna po smaczne i wartościowe produkty wędliniarskie naszej marki.

WYBRANE DLA CIEBIE
- Cz 21:53 GIS ostrzega: bambusowy kubek Bamboo Geo nie nadaje się do kontaktu z żywnością
- Cz 21:48 LPP wyemitował obligacje o wartości 300 mln zł
- Cz 21:43 Skiba: Podatek handlowy, prędzej czy później, wejdzie w życie
- Cz 21:40 20 lat za oszustwa na portalach aukcyjnych
- Cz 20:23 Grupa Metro z najlepszym wynikiem w hurcie od 10 lat m.in. dzięki Europie...
- Cz 15:06 EY: 6 kluczowych zasad na drodze do rentownego wzrostu
- Cz 14:16 Empik najemcą N-Parku
- Cz 14:04 Złote Tarasy z nowym najemcą gastronomicznym
-
Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
-
Kaufland bierze siódmą lokalizację Tesco?
-
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Allegro
-
Kaufland z kolejnym butelkomatem w sklepie. Czy Lidl pójdzie za tym przykładem?
-
Do końca grudnia sklepy muszą złożyć wnioski o wpis do BDO
-
Listopad w handlu: Tesco zmierza do mety, debiut Eurospara, nowe koncepty...
- 1 Spółki Piotra i Pawła chcą, by najwięksi wierzyciele poparli układ. Prawnik...
- 2 Czy wierzyciele Piotra i Pawła zgodzą się na spłatę 10 proc. wierzytelności?...
- 3 Piotr Korek po niespełna roku spędzonym w Heriot przechodzi do Napollo
- 4 Tesco exit: Auchan i Carrefour muszą przemyśleć swoje strategie
- 5 Intermarche wycofuje się z Warszawy i Białej Podlaskiej. To już 12. sklep...
- 6 Tesco wystawia na świąteczną licytację kolację z ...Martinem Behanem
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.