Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

RGD celuje w 100-120 sklepów do końca roku

Autor: www.dlahandlu.pl 1 października 2013 09:42

RGD celuje w 100-120 sklepów do końca roku

Głównym założeniem RGD jest intensywny rozwój w kierunku budowania sieci sklepów głównie franczyzowych, przy równoczesnym rozwoju sieci sklepów własnych. W III kwartale bieżącego roku sieć uruchomiła w zmodernizowanych standardach placówki: w Zakliczynie, Strzegocicach i Brzozowie. Na IV kwartał planowane są kolejne otwarcia sklepów pod szyldem „CEZAR Delikatesy" oraz „MALINKA Market". Łącznie rok 2013 planujemy zamknąć liczbą 100-120 sklepów funkcjonujących w sieci, głównie w województwie małopolskim, ale również świętokrzyskim, podkarpackim oraz lubelskim - mówi w rozmowie z serwisem dlahandlu.pl Agnieszka Michalska, dyrektor handlowy w Regionalnej Grupie Detalicznej Sp. z o.o.

Regionalna Grupa Detaliczna rozwija szczególną formę prowadzenia działalności w branży detalicznego handlu artykułami spożywczo - przemysłowymi. W ramach systemu działają dwie koncepcje współpracy : CEZAR Delikatesy (format franczyzowy) oraz MALINKA Market (partnerski)

- Rok 2013 to czwarty rok działalności RGD, w którym działania rozwojowe sieci nakierowane zostały przede wszystkim na modernizacje placówek, podwyższenie standardów i zmiany w obszarach operacyjnych i informatycznych. Rozpoczęliśmy też wiele projektów: szkoleniowych, marketingowych, którymi chcemy przygotować istniejące placówki do zmian rynkowych i oczekiwań klienta co wzmocni ich pozycje i da przewagę nad konkurencją. Współczesny klient oczekuje nie tylko najniższej ceny, ale również zwiększyły się jego wymagania co do wyglądu wewnętrznego placówki, przejrzystości oferty oraz niezmiennie miłej i profesjonalnej obsługi. Sklepy mniejszego formatu w tych obszarach są w stanie zaspokoić jego potrzeby komplementarnie i na wysokim poziomie satysfakcji co jest ich niekwestionowanym atutem - podsumowuje Agnieszka Michalska.

- Pierwsze półrocze 2013 pokazało, że tylko dobrze zarządzane placówki, gdzie ich właściciele w sposobie zarządzania nie kierują się wyłącznie uzyskiwaną ceną towarów na półce, ale równocześnie dbają o standard, wygodę i poziom obsługi klienta - te sklepy mają szansę na kontynuowanie i dalszy rozwój swojej działalności. Bycie w sieci daje dodatkowe szanse na utrzymanie się na rynku - dodaje nasza rozmówczyni.

Zdaniem przedstawicielki Regionalnej Grupy Detalicznej wprowadzane zmiany prawne, takie jak rozporządzenie dotyczące kas fiskalnych niestety nie sprzyjają małym przedsiębiorcom. Natomiast zakaz handlu w niedziele dla sklepów wielkopowierzchniowych małym formatom pomógłby znacznie wyrównać siły w tej nierównej walce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,52

  • Min

    2,54

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.