Rośnie sprzedaż papierosów i produktów impulsowych w Grupie Eurocash

Autor: www.dlahandlu.pl 10 listopada 2015 09:57

Sprzedaż zewnętrzna towarów formatu "Cash&Carry" za trzy kw. 2015 r. wyniosła 3 335,56 mln zł, "Delikatesy Centrum" 1 454,27 mln zł, "Papierosów i produktów impulsowych" 4 207,61 mln zł,  "Eurocash Alkohole" 1 476,03 mln zł, "Eurocash Gastronomi"a 263,37 mln zł a "Eurocash Dystrybucja" 3 270,13 mln zł. Największy wzrost w stosunku do analogicznego okresu 2014 r. zanotowała kategoria "Papierosy i produkty impulsowe", bo aż 80,74 proc. Spadek zanotował dział gastronomia (- 39,22 proc.)

W 3 kwartale 2015 r. sprzedaż formatu Cash&Carry do odbiorców zewnętrznych wyniosła 1 194,63 mln zł i wzrosła o 1,08 proc. w porównaniu do 3 kwartału 2014 r. Za okres trzech
kwartałów 2015 r. sprzedaż wyniosła 3 335,56 mln zł, co oznacza wzrost o 0,92 proc.Dynamika sprzedaży LFL dla stałej liczby hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry
wyniosła -2,17 proc. w 3 kwartale 2015 r., oraz -1,71 proc. narastająco za trzy kwartały 2015 r.
Bez uwzględniania kategorii wyrobów tytoniowych oraz kart telefonicznych dynamika
sprzedaży LFL dla stałej liczby hurtowni Eurocash Cash&Carry wyniosła -1,82 proc. w 3 kwartale
2015 r. oraz -1,56 proc. za trzy kwartały 2015 r.
Liczba hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry na koniec 3 kwartału 2015 r. wyniosła
177 (łącznie z 3 hurtowniami Batna). Liczba sklepów sieci abc wyniosła 7 416, a udział sklepów abc w całkowitej sprzedaży Cash&Carry wyniósł w 3 kwartale 2015 r. 58,78 proc. w porównaniu do odpowiedniego kwartału roku poprzedniego oraz 57,36 proc. za trzy kwartały 2015 r.

Sprzedaż hurtowa realizowana przez centra dystrybucyjne „Delikatesy Centrum” wyniosła w 3
kwartale 2015 r. 541,10 mln zł i wzrosła o 12,96 proc. w porównaniu do 3 kwartału 2014 r. Za trzy
kwartały 2015 r. sprzedaż wyniosła 1 454,27 mln zł, co oznacza wzrost o 10,95 proc. w
porównaniu do odpowiedniego okresu roku poprzedniego.
Sprzedaż hurtowa Eurocash S.A. dla stałej liczby sklepów należących do sieci „Delikatesy
Centrum” wzrosła w 3 kwartale 2015 r. o 2,14 proc. oraz o 0,21 proc. za trzy kwartały 2015 r.
Wzrost sprzedaży detalicznej dla stałej liczby sklepów Delikatesy Centrum wyniósł 1,37 proc. w 3
kwartale 2015 r. oraz 0,25 proc. w 3 kwartałach 2015 r. narastająco. Liczba sklepów należących do sieci "Delikatesy Centrum" na koniec kwartału wyniosła 1042 placówki.

W trzecim kwartale 2015 r. sprzedaż Eurocash Serwis do klientów zewnętrznych wyniosła
1 500,16 mln zł i wzrosła o 78,74 proc. w porównaniu z 3 kwartałem 2014 r. Narastająco za trzy
kwartały 2015 r. sprzedaż do klientów zewnętrznych wyniosła 4 207,61 mln zł i wzrosła o
80,74 proc. r/r. Wyłączając sprzedaż zrealizowaną przez Service FMCG (637,45 mln zł) sprzedaż towarów do klientów zewnętrznych wyniosła w 3 kwartale 2015 r. 862,71 mln zł i wzrosła o 2,79 proc.
w porównaniu z 3 kwartałem 2014 r. Narastająco za trzy kwartały 2015 r. sprzedaż towarów z
wyłączeniem sprzedaży Service FMCG (1 853,25 mln zł) wzrosła o 1,13 proc. rok do roku i
wyniosła 2 354,36 mln zł.



WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    6,29

  • Min

    4,53

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8282

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.