Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

RUCH wdrożył nowy system do obsługi klientów

Autor: www.dlahandlu.pl 19 lutego 2014 10:29

Finnsoft, partner SAP, zakończył wdrożenie systemu contact center SAP Business Communications Management w spółce RUCH. Obecnie obsługa klientów spółki zarówno telefoniczna, jak i mailowa została w pełni zcentralizowana, co znacznie poprawiło efektywność pracy i jakość obsługi.

Jak podaje firma, każdego dnia do Centrum Obsługi Klienta RUCH-u trafia ponad 2000 połączeń telefonicznych i 500 maili oraz 350 zamówień rozmów. Większa cześć ruchu przypada na godziny poranne i południowe, dlatego celem biznesowym było zbudowanie jednej elastycznej, spójnej organizacji obsługującej wszystkie zgłoszenia od klientów oraz zintegrowanie zarządzania procesami obsługi klienta.

Wdrożenie Projektu RUCH Contact Center pozwoliło na dostarczenie narzędzi do jak najbardziej efektywnego zarządzania procesami i kontaktami oraz efektywniejszego wykorzystanie dostępnych zasobów. Dodatkowo zorganizowane zostały szkolenia warsztatowe dla COK mające na celu wzmocnienie wdrażanej zmiany poprzez określenie standardów i modeli rozmów oraz opracowanie trudnych sytuacji i sposobów radzenia sobie z nimi.

COK RUCH-u oparte o SAP zarządza obecnie ruchem telefonicznym i kontaktami mailowymi oraz odpowiednio dystrybuuje zarejestrowane zgłoszenia do osób merytorycznie przygotowanych i odpowiedzialnych za poszczególne obszary. W praktyce oznacza to, że klienci i kontrahenci dzwoniący pod jeden numer telefonu czy wysyłając maile, są rozpoznawani i przekierowywani do właściwego opiekuna. Klienci, którzy nie dodzwonią się do dedykowanego konsultanta (z powodu jego zajętości np. obsługą innego klienta) zostaną automatycznie przekierowywani do innego konsultanta, bądź mogą skorzystać z funkcji zamówienia rozmowy.

Realizacja tego projektu została oparta o wdrożenie dwóch systemów: contact center SAP Business Communications Management oraz System Ewidencji Relacji (SER) który jest systemem autorskim RUCH, a jego zadaniem jest zarządzania zadaniami i relacjami z klientem. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,79

  • Śr

    0,86

  • Min

    0,64

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8660

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 555168

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.