Ruch wprowadza nowe usługi

Autor: Rzeczpospolita 23 grudnia 2013 09:37

W 2013 roku kolportaż prasy przyniesie 35 proc. przychodów, sprzedaż detaliczna będzie stanowić 55 proc. biznesu, a resztę stanowią już wpływy z nowych usług jak Citylight, Lotto, usługi finansowe czy Paczka w Ruchu - powiedział Igor Chalupiec, prezes RUCH SA w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

Ostatnia usługa testowana jest  w nowej odsłonie w ramach współpracy z Merlinem, celowo w najgorętszym okresie przedświątecznym. Liczba dziennie dostarczanych paczek wzrosła dziesięciokrotnie - Po zakończeniu testu planujemy zaproponować naszą usługę operatorom e-commerce'owym" - dodaje Chalupiec w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

Chalupiec dodał, że rynek sprzedaży prasy, tytoniu i biletów stale się kurczy. Żeby przetrwać, Ruch musi wykorzystać swoje atuty, czyli aktywa logistyczne. Rozważa jeszcze usługi płatnicze oraz dwa projekty. Pierwszy ma na celu lepsze wykorzystanie naszego potencjału logistycznego i posiadanych magazynów.

- Drugi jest bardziej złożony i musiałby wiązać się m. in. z pozyskaniem nowego kapitału. W czerwcu uruchomiliśmy pierwsze sklepy. tzw. convenience stores. Działają w naszych własnych punktach: zastąpiliśmy salony nowymi sklepami, które funkcjonują pod zmienionym logo Ruchu, bo nie chcieliśmy, by sklep kojarzył się z dotychczasową ofertą Ruchu - dodał.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8796

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.