Ruch wprowadza nowe usługi

Autor: Rzeczpospolita 23 grudnia 2013 09:37

W 2013 roku kolportaż prasy przyniesie 35 proc. przychodów, sprzedaż detaliczna będzie stanowić 55 proc. biznesu, a resztę stanowią już wpływy z nowych usług jak Citylight, Lotto, usługi finansowe czy Paczka w Ruchu - powiedział Igor Chalupiec, prezes RUCH SA w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

Ostatnia usługa testowana jest  w nowej odsłonie w ramach współpracy z Merlinem, celowo w najgorętszym okresie przedświątecznym. Liczba dziennie dostarczanych paczek wzrosła dziesięciokrotnie - Po zakończeniu testu planujemy zaproponować naszą usługę operatorom e-commerce'owym" - dodaje Chalupiec w rozmowie z "Rzeczpospolitą".

Chalupiec dodał, że rynek sprzedaży prasy, tytoniu i biletów stale się kurczy. Żeby przetrwać, Ruch musi wykorzystać swoje atuty, czyli aktywa logistyczne. Rozważa jeszcze usługi płatnicze oraz dwa projekty. Pierwszy ma na celu lepsze wykorzystanie naszego potencjału logistycznego i posiadanych magazynów.

- Drugi jest bardziej złożony i musiałby wiązać się m. in. z pozyskaniem nowego kapitału. W czerwcu uruchomiliśmy pierwsze sklepy. tzw. convenience stores. Działają w naszych własnych punktach: zastąpiliśmy salony nowymi sklepami, które funkcjonują pod zmienionym logo Ruchu, bo nie chcieliśmy, by sklep kojarzył się z dotychczasową ofertą Ruchu - dodał.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane