PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Rusza nowa kampania społeczna w sklepach z alkoholem

Autor: pr 17 lipca 2015 13:52

„Tu się sprawdza dorosłość” to ogólnopolski program społeczny mający na celu zmniejszenie dostępności alkoholu dla osób nieletnich.

Do udziału w kampanii zaproszone zostały sklepy z całej Polski,  posiadające w swojej ofercie wyroby alkoholowe. Dołączenie do programu jest równoznaczne ze zobowiązaniem do rzetelnej kontroli dokumentów tożsamości młodzieży i niesprzedawania alkoholu osobom nieletnim. W zamian sklepy otrzymują pakiet materiałów wizualnych kampanii oraz dołączają do grona sklepów partnerskich, uzyskując markę „Odpowiedzialny sklep”. Na stronie internetowej kampanii sprzedawcy znajdą porady jakich argumentów używać w rozmowie z nieletnim oraz przewodnik na temat odpowiedzialnej sprzedaży alkoholu. Realizacja programu w sklepach rozpoczęła się 6 lipca.

- Okres wakacji to czas wzmożonego zainteresowania młodych alkoholem. Nastolatkowie wchodząc do sklepu powinni mieć pewność, że sprzedawca poprosi ich o dokument tożsamości i sprawdzi ich wiek - komentuje Maciej Ptaszyński, Dyrektor Generalny Polskiej Izby Handlu, partnera kampanii. Każda taka sytuacja to sprawdzian dojrzałości sprzedawcy i właściciela sklepu. Warto pamiętać, że sprzedaż alkoholu nieletnim jest karana utratą zezwolenia na trzy lata.

Kampania jest realizowana przez sieci handlowe i przedstawicieli handlowych branży spirytusowej. Wszystkie punkty sprzedaży, które przystąpią do kampanii będą widoczne na stronie internetowej tusiesprawdzadoroslosc.pl, tworząc Mapę Odpowiedzialnych Sklepów w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    11,50

  • Śr

    7,74

  • Min

    5,91

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7880

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane