Scorpios chce dotrzeć z winami Sophia do małych sklepów

www.portalspozywczy.pl 10 stycznia 2017 09:59

Firma Scorpios chce zainteresować popularnymi niegdyś winami Sophia szerokie grono konsumentów w Polsce i dotrzeć nawet do najmniejszych sklepów zarówno w mieście jak i na wsi – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kolasa, dyrektor zarządzający firmy Scorpios, która jest właścicielem znaku Sophia.

- Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, jak wielkim sentymentem polscy konsumenci darzą wina Sophia. Cieszy nas bardzo fakt, iż z badań konsumenckich wynika, że markę znają i cenią nie tylko klienci w przedziale wiekowym 40-60 lat, lecz również reprezentanci młodego pokolenia 20-30 lat - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Andrzej Kolasa, dyrektor zarządzający firmy Scorpios.

- Chcemy, żeby naszymi winami zainteresowali się klienci z szerokiego przekroju społecznego, a jest to możliwe tylko wtedy, gdy Sophia dotrze do nawet najmniejszych sklepów zarówno w mieście jak i na wsi. Takie właśnie możliwości daje silnie rozbudowana baza dystrybucyjna Grupy Eurocash – mówi również dyrektor Scorpios.

Więcej na portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • 63593 2017-01-11 10:39:56

    szkoda tylko ,że jakość wina jest skandaliczna, ale co to za wino za 8-9zł .

    bk.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane