Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Selgros Cash&Carry zmienia logo

Autor: dlahandlu.pl 29 października 2015 19:08

Selgros Cash&Carry zmienia logo fot. materiały prasowe

Z początkiem listopada sieć hal handlu hurtowego Selgros  zmienia logo. Nowy wizerunek jest wspólny dla wszystkich spółek Transgourmet Holding na terenie Europy.

Nowe, biało-czerwone logo Selgros Cash&Carry zyskało nowoczesny wygląd. Oczekuje się, że wprowadzone zmiany przyczynią się do wzrostu znajomości i rozpoznawalność marki Selgros Cash&Carry, a także umocnią jej pozycję na polskim rynku FMCG. Nowe logo pojawi się również na kartach klienta. Jednak stare karty zachowają ważność. Dodatkowo firma wprowadzi karty klienta w wersji mini.

Wkrótce zakończy się proces modernizacji hurtowni, którym objęte były wszystkie hale na terenie Polski. Modernizacja wiąże się każdorazowo z rozszerzeniem asortymentu – m.in. o świeże ryby i owoce morza, pieczywo z własnego odpieku oraz „rynek artykułów świeżych”. Proces modernizacji jest w toku. W połowie listopada zostanie otwarta zmodernizowana hurtowna w Radomiu, a przyszłym roku, kiedy zostaną odnowione hale Selgros Cash&Carry w Białymstoku i Gdańsku, procesu remodelingu zostanie zakończony.

Na początku października firma Selgros zmieniła nazwę na Transgourmet Polska. Celem było podkreślenie przynależności spółki do dużej, europejskiej marki jaką jest grupa Transgourmet, która dostarcza pełnego asortymentu spożywczego i przemysłowego sklepom i hurtowniom, sektorowi gastronomicznemu, hotelarskiemu i punktom zbiorowego żywienia.

Od połowy października działalność rozpoczął także drugi kanał dystrybucji Transgourmet Polska – foodservice, który jest skoncentrowany na obsłudze klientów sieciowych z działu HoReCa i zbiorowego żywienia. Z uruchomieniem nowego kanału foodservice wiąże się otwarcie magazynu w Ożarowie Mazowieckim pod Warszawą, skąd pierwsze samochody dostawcze wyjechały do klientów 15 października. Transgourmet w kanale foodservice dowozi produkty spożywcze i przemysłowe m.in. do hoteli, gastronomii, firm cateringowych, klientów sieciowych HoReCa i zbiorowego żywienia. Firma poszerzając zakres usług chce uzupełnić lukę na rynku HoReCa.

Selgros ma w Polsce szesnaście hurtowni samoobsługowych, zlokalizowanych w: Białymstoku, Bytomiu, Gdańsku, Gliwicach, Lublinie, Łodzi (2 hale), Katowicach, Krakowie, Poznaniu (gdzie mieści się także Centralne Biuro Firmy), Radomiu, Szczecinie, Warszawie (2 hale) i we Wrocławiu (także 2 hale) oraz magazyn obsługujący klientów Transgourmet. Docelowo władze spółki planują rozwinąć sieć hal cash&carry do 20. Aktualnie firma zatrudnia w Polsce około 4.000 pracowników.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • roberttoo 2015-10-31 09:38:29

    B.PRAC, masz racje, ludzie-pracownicy, uciekaja, bo tzw menadzerowie, tepe glowy, niszcza ludzi, zwyklych ludzi pracownikow, kiedys w Bialymstoku, na telefon wszystko dalo zalatwic, a teraz wiekosc ulomni pracuja w tych marketach, plus jednio dniowi pracownicy z firm jak progress. Zarabiaja kase, tylko i wylacznie, na kasie, od wielkich firm na gazetki i nic wiecej

  • b.prac 2015-10-30 17:23:20

    Gratuluję powolnego rozwoju ale mój mniejszy aplauz dotyczy pozostawienie przy korycie co niektórych z bożej łaski menadżerów w centrali jak i marketach. Powolna ekspansja już od 10 lat mówiło się o 20 halach, tylko że wówczas przy 8 marketach zatrudnionych było ok 4-4,5 tyś pracowników dzisiaj 2 x więcej hal a obsługi mniej nie odbija się to ani na zarobkach ani na jakości. Cóż typowy wyzysk siły roboczej. Zmiana właściciela i szyldu nic tu nie zmieni trzeba zmienić - zwolnić "fachowców" z dyr. marketingu, zasiedziałych twardogłowych dyr. z Radomia, Warszawy 2 i im podobnych!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9592

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 553718

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.