PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: Frigo Express

Sieć abc ma już 7000 sklepów

Autor: dlahandlu.pl 29 maja 2015 12:31

Sieć abc ma już 7000 sklepów Fot. Eurocash

Do sieci sklepów abc dołączył siedmiotysięczny sklep. Ta największa w Polsce sieć małych i średnich sklepów detalicznych, skupionych w ramach sieci franczyzowej prowadzonej przez Grupę Eurocash, rośnie najszybciej na rynku. W ubiegłym roku niemal co drugi sklep spożywczy przystępujący do sieci franczyzowej wybrał właśnie szyld abc „po sąsiedzku”.

– Konkurencja w handlu z roku na rok zaostrza się. Mimo to segment małych i średnich sklepów, o powierzchni między 40 a 300 mkw., odnotowuje wzrost sprzedaży. Konsumenci potwierdzają, że chcą robić zakupy blisko domu, wymagając jednocześnie wysokiego poziomu obsługi, odpowiedniego zaopatrzenia i przystępnych cen. Taki mix oferuje dziś nowoczesny handel tradycyjny, którego Sieć Sklepów abc jest najlepszym przykładem. Łączy to co najcenniejsze, czyli przedsiębiorczość niezależnych właścicieli sklepów oraz ich znajomość lokalnego rynku, ze skalą i doświadczeniem Grupy Eurocash. Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie naszym klientom – w tym sklepom abc – narzędzi do skutecznego konkurowania o konsumenta ze sklepami wielkopowierzchniowymi. Na tym konsekwentnie skupiamy się jako Grupa Eurocash, inwestując przez ostatnie 20 lat w rozwój handlu tradycyjnego ponad 2,5 mld zł – mówi Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.

Siedmiotysięczny sklep abc został otwarty w Gdańsku, przy ul. Wilhelma Stryjewskiego 29c. W 2014 r. do sieci abc dołączyło 860 placówek. W tym samym okresie do wszystkich sieci franczyzowych na rynku (wg danych PROFIT system) przyłączyło się ok. 1860 sklepów spożywczych, a to oznacza, że niemal co drugi sklep wybierał szyld abc „po sąsiedzku”.

Rosnąca liczba sklepów franczyzowych jest dowodem na to, że franczyza jest najlepszą odpowiedzią na obserwowaną w ostatnich latach malejącą liczbę małych i średnich sklepów spożywczych ogółem – zgodnie z danymi GFK Polonia, liczba sklepów spożywczych małoformatowych wyniosła na koniec 2014 r. ok. 77,5 tys., co oznacza spadek o ok. 3 tys. placówek rok do roku.

 – Sklepy spożywcze przystępujące do efektywnej i nowoczesnej franczyzy zwiększają swoje obroty i możliwości dalszego rozwoju. Partnerstwo z profesjonalnym hurtownikiem to dostęp do efektywnego łańcucha dostaw, a więc m.in. szerokiego wachlarza produktów po konkurencyjnych cenach. A także wsparcie marketingowe i organizacyjne. Dla przykładu, to jedyna szansa dla lokalnego sklepu, aby był reklamowany w ogólnopolskiej telewizji czy radio, a także miał dostęp do najlepszych szkoleń z zakresu obsługi klienta czy prowadzenia sklepu – mówi Marcin Witczak, menadżer marki abc.


  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    1,69

  • Śr

    0,92

  • Min

    0,65

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7156

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.