Sieć Jedynka organizuje targi wina, by wesprzeć sprzedaż alkoholu

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 1 września 2010 07:30

Sieć Jedynka organizuje targi wina, by wesprzeć sprzedaż alkoholu

W dniach 17 - 19 września 2010 roku odbędą się II Rzeszowskie Targi Wina organizowane przez Polski Sklep Jedynka przy ul. Podwisłocze 30. Sieć liczy, że targi odwiedzi 15 tys. uczestników, co w konsekwencji przełoży się na sprzedaż. Dzięki pierwszej edycji targów, których celem jest m.in. popularyzacja wina, sprzedaż na całodobowym stoisku z alkoholami zwiększyła się trzykrotnie.

Polski Sklep Jedynka jako jedyny na Podkarpaciu może poszczycić się doskonale wyposażonym stoiskiem "Świat Win", które posiada 3500 rodzajów win z 50 krajów świata oraz szeroki asortyment akcesoriów. - Dostępne szampany, wina musujące, wina białe, różowe, czerwone, wzmacniane typu Porto, ziołowe typu Vermouth oraz miody pitne spełniają oczekiwania naszych klientów.
Możliwa jest również degustacja dzięki nowoczesnemu urządzeniu spowalniającemu proces utleniania się win - wyjaśnia Grzegorz Mierzejewski, wiceprezes Jedynki.

- Targi organizujemy ze względu na rosnące zainteresowanie właściwościami win i trunków, bardzo popularnych i często stosowanych jako dodatek w kuchni Francuskiej, Bułgarskiej, Włoskiej, Hiszpańskiej czy Gruzińskiej. W Polsce kultura ta dopiero zaczyna się rozwijać stąd nasza forma promocji. W ubiegłym roku targi odwiedziło 8 tys. uczestników - dodaje nasz rozmówca.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,73

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9988

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane