Sieć Kropka także inwestuje w marki własne

Autor: dlahandlu.pl 19 listopada 2010 11:58

- Chcemy zaproponować naszym klientom produkty, spełniające ich upodobania smakowe i cenowe. Dlatego pracujemy nad rozwojem asortymentu, który będzie dostępny tylko w naszych sklepach pod marką własną - zapowiada Krzysztof Misiewicz, prezes zarządu Detal Polski, która prowadzi sieć sklepów Kropka.

Zdaniem Krzysztofa Misiewicza marki własne w sklepie budują lojalność klientów, bo mogą być zakupione tylko w placówce z tym logo.

Jak mówi prezes na razie portfolio marki własnej w sklepach Kropka jest bardzo ograniczone, ale ma być poszerzane o nowe produkty.

Kropka to logo stworzone dla sieci sklepów, która zrzesza lokalne sieci. Obecnie pod tym szyldem działa 150 placówek. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9201
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane