Sieć piekarni Pod Telegrafem zainwestuje w nową wizualizację

Autor: dlahandlu.pl 20 stycznia 2011 11:02

Sieć piekarni Pod Telegrafem zainwestuje w nową wizualizację

Sklepy w nowej wizualizacji funkcjonują już na kieleckim osiedlu Barwinek oraz w łódzkiej Manufakturze. Sieć stopniowo będzie dostosowywać do ich standardów pozostałe punkty. Nastąpi to po otwarciu dwóch nowych sklepów. Pierwszy z nich ruszy już w przyszłym tygodniu w Zagnańsku (woj. świętokrzyskie).

Nowy koncept sklepów Pod Telegrafem zakłada poszerzenie oferty o kolejne produkty (w sprzedaży znajdą się lody, kawa, a nawet kebab) i nowy wystrój placówek.

Nowe piekarnie to m.in.brązowo-pomarańczowa kolorystka i bardziej elegancki wystrój. Zmiany zajdą również w obszarze technologii - obecne piece podgrzewające zostaną zastąpione bardziej nowoczesnymi, które przyspieszą proces pieczenia oraz  poprawią higienę pracy.

Piekarnia Pod Telegrafem planuje modernizacje 3 - 4 punktów rocznie. Sieć liczy około 150 punktów sprzedaży w sześciu województwach.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,81

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9753

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane