Sieć Putka wchodzi do Skierniewic
20 marca przy ul. Wańkowicza 11 w Skierniewicach działalność rozpoczęła piekarnia pod szyldem Putka. Jest to pierwszy lokal tej marki w mieście.
W ofercie Putka znajdują się wysokiej jakości pieczywo i wyroby cukiernicze. Obecnie wypiekanych jest ponad 80 rodzajów chleba, bułek i bułeczek oraz ponad 120 wyrobów ciastkarsko-cukierniczych. Klienci, którzy szukają prostych i smacznych przekąsek do pracy czy szkoły, znajdą je wśród szerokiego asortymentu świeżo przygotowywanych w piekarni kanapek, sałatek oraz jogurtów z dodatkami.
Przeczytaj także:
W ofercie Piekarni Cukierni Putka znajduje się także bezglutenowe pieczywo oraz wyroby cukiernicze.
Piekarnie Cukiernie Putka to firma rodzinna o korzeniach rzemieślniczych i 100-letniej historii.
Obecnie pieczywo i wyroby cukiernicze Putka można kupić w 116 piekarniach własnych i 27 piekarniach patronackich na terenie Warszawy i okolic, Skierniewic i Łodzi, jak również w mniejszych i większych sklepach spożywczych.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
WYBRANE DLA CIEBIE
- 19:16 Rafalska: Zakaz handlu w niedziele nie najgorzej przyjmowany
- 14:16 EEC 2018: Przedstawiciele branży rolno-spożywczej i handlu będą debatować w...
- 12:19 Hortimex: Nie wszystkie mody żywieniowe są słuszne
- 11:23 Sizeer i Ochnik najemcami Galerii Victoria
- 09:21 Magda Gessler ma własną linię przetworów owocowo-warzywnych
- 09:15 Prezes firmy iRobot: Naszą przyszłością jest przyjaźń z robotami
- 09:02 Auchan Supermarket ruszył na warszawskiej Białołęce (galeria)
- 08:46 22 kwietnia to kolejna niedziela z zakazem handlu
-
Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
-
#NieKupujKochaj - akcja pracowników Biedronki nabiera rozpędu
-
Biedronka idzie za ciosem i kontynuuje hitową promocję
-
Solidarność Tesco: Zarząd przedstawił propozycję podwyżek, nie zgadzamy się...
-
Analitycy spodziewają się dobrych wyników Tesco
-
Lidl odpowiada Biedronce "tanią sobotą"
- 1 Dyrektor HR Tesco: Pracownicy są entuzjastycznie nastawieni do zmian
- 2 Sainsbury's wprowadza specjalne opakowania, bo millenialsi boją się dotykać...
- 3 Piotr i Paweł optymalizuje sieć. Zamyka 4 placówki
- 4 LPP miała w I kw. 1,58 mld zł przychodów i 115 mln zł straty operacyjnej
- 5 Lidl wprowadza "ciche godziny"
- 6 Lidl w tydzień wydał na reklamę w telewizji ponad 11,7 mln zł