Sieci przyciągają kibiców lokalnych drużyn sportowych

Autor: Marta Ogonek, dlahandlu.pl 23 lipca 2010 07:38

Sieci przyciągają kibiców lokalnych drużyn sportowych

Sieć Biedronka chce wywoływać u klientów pozytywne emocje. Swój wizerunek będzie budować jako sponsor generalny polskiej reprezentacji narodowej w piłce nożnej. Mniejsze sieci handlowe również podejmują takie działania - świadomie budują markę i przyciągają klientów wspomagając lokalne drużyny.

Podlaska sieć sklepów spożywczych Arhelan jest sponsorem pierwszego zespołu Jagiellonii Białystok. - Włączając się do tego typu akcji pomagamy zespołowi walczyć i wzbudzać wśród kibiców pozytywne emocje - czytamy na stronie Arhelan.

Sponsoring pomaga sieciom w budowaniu zaufania kleintów. Pokazuje, że oprócz działalnościć biznesowej równie ważne jest zaangażowanie w inicjatywy społeczne, w tym także sportowe, z którymi identyfikują się kupujący.

Klientów dzięki drużynie piłkarskie zdobywa również PSS Społem Stalowa Wola. W czerwcu br. Stowarzyszenie Kibiców Stali Stalowa Wola renegocjowało warunki współpracy ze Spółdzielnią, która honoruje Karta Klienta „KIBIC ZKS". Zmianie uległy procenty od zakupów w jej sklepach, które przekazywane będą za pośrednictwem Stowarzyszenia do Klubu. Ze wszystkich zakupów dokonywanych w placówkach Społem przekazywane jest 2 proc. wartości transakcji (dotychczas był to 1 proc.). W lokalach gastronomicznych należących do Społem, czyli w "Lasowiance" i "Słoneczku" wzrosło z 5 do 10 proc. - Ze Stowarzyszeniem współpracujemy od ubiegłego roku. I rzeczywiście, klienci przychodzą do nas na zakupy, aby wspomóc drużynę. Za pierwszym razem SKSSW wydało 500 kart, będzie ich więcej. Liczymy na jeszcze większe efekty tej współpracy w przyszłym sezonie - powiedziała kierowniczka działu marketingu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7680

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.