Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sieciowy monitoring wizyjny umożliwia optymalizację zarządzania personelem

Autor: pr 13 lipca 2015 12:27

Sieciowy monitoring wizyjny umożliwia optymalizację zarządzania personelem Proaktywny nadzór i monitoring pomagają uniknąć strat, fot. za axis.com

Obecnie sieciowe systemy nadzoru wizyjnego dają znacznie więcej możliwości dla organizacji. Stają się wsparciem dla różnych procesów biznesowych, wychodząc poza dotychczasową gwarancję wysokiej ochrony i bezpieczeństwa. Proaktywny nadzór i monitoring pomagają uniknąć strat, poprawiają rotację w handlu, usprawniają merchandising i ułatwiają zarządzanie bieżącą obsługą klienta na wysokim poziomie.

- Rozwiązania oferowane przez Axis Communications umożliwiają działania prewencyjne, poprzez natychmiastowe wykrywanie niepożądanych incydentów. Dzięki temu zarządzający bezpieczeństwem otrzymują narzędzie służące nie tylko do bardzo szybkiego podejmowania interwencji, ale także wykrywania fałszywych alarmów. Rezultatem jest wysoki poziom ogólnego bezpieczeństwa oraz bezpieczniejsze środowisko pracy. Dodatkowo odpowiednie aplikacje pomagają w zarządzaniu pracą kasjerów - monitorując określone wzorce zachowań łatwo można wykryć typowe niezamierzone błędy i nieporozumienia i oddzielić je od zmyślnych ingerencji w systemy POS (takich jak nieuprawnione rabaty, ręcznie wprowadzane specjalne ceny, gotówkowy zwrot pieniędzy, czy błędne wydawanie bonów) - mówi Alekseya Mayorova z Axis Communications.

Systemy mogą wspierać operacje handlowe, poprawiać merchandising oraz zwiększać efektywność działań marketingowych. Otwarta platforma do zarządzania obrazem i szerokie grono partnerów tworzących aplikacje do wykorzystania w handlu, pomagają placówkom
i sieciom handlowym budować dokładnie dopasowane systemy nadzoru wizyjnego, które nie tylko spełniają podstawową funkcję zabezpieczenia, ale przede wszystkim ułatwiają rozumienie potrzeb klientów. Kamery mogą monitorować aktywność konsumencką, pozwalając na ich dokładną analizę i lepsze zrozumienie. Pozwala to m.in. na wykrycie najpopularniejszych obszarów w danym sklepie, umożliwiając jego optymalizację. Dodanie opcji naliczania kupujących i jej integracja z systemem POS, pozwala z kolei na lepsze zrozumienie zachowań poszczególnych klientów. Kamery sieciowe mogą także identyfikować puste półki, jak również namierzać zbyt długie kolejki natychmiast wysyłając odpowiednie komunikaty do personelu, celem (odpowiednio) uzupełnienia towarów
i otwarcia dodatkowych kas.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ekonsulting 2015-07-13 20:53:48

    Aplikacje do zarządzania personelem:

    artmetic.pl

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.