Spar ma w ofercie blisko 400 produktów marki własnej. Teraz inwestuje w segment premium

Autor: www.dlahandlu.pl 18 maja 2016 10:19

Niedługo na półkach sklepów SPAR pojawi się marka premium „Ze Starego Spichlerza”. Produkty przygotowywane będą według receptur oddających tradycyjne polskie smaki.

- SPAR International oraz SPAR Polska stale rozszerzają asortyment produktów sprzedawanych pod własnym znakiem firmowym. Dla właścicieli sklepów produkty z logo SPAR to wyższa marża oraz pewności, że wychodzą one naprzeciw wymaganiom klientów. Asortyment towarów ze znakiem SPAR oraz Lubię to istotny element tożsamości sieci i jeden z kluczowych obszarów, w których utrzymuje ona wyraźną przewagę nad konkurencją - podaje sieć.

W ofercie SPAR obecnie znajduje się ponad 240 produktów marki własnej SPAR oraz ponad 150 produktów marki Lubię.

Nowa marka „Ze Starego Spichlerza” dostępna będzie również w sieciach Piotr i Paweł, Polomarket, Topaz, Chorten, Mokpol i innych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,99

  • Śr

    6,28

  • Min

    4,89

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 563358

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.