Spar ma w ofercie blisko 400 produktów marki własnej. Teraz inwestuje w segment premium

Autor: www.dlahandlu.pl 18 maja 2016 10:19

Niedługo na półkach sklepów SPAR pojawi się marka premium „Ze Starego Spichlerza”. Produkty przygotowywane będą według receptur oddających tradycyjne polskie smaki.

- SPAR International oraz SPAR Polska stale rozszerzają asortyment produktów sprzedawanych pod własnym znakiem firmowym. Dla właścicieli sklepów produkty z logo SPAR to wyższa marża oraz pewności, że wychodzą one naprzeciw wymaganiom klientów. Asortyment towarów ze znakiem SPAR oraz Lubię to istotny element tożsamości sieci i jeden z kluczowych obszarów, w których utrzymuje ona wyraźną przewagę nad konkurencją - podaje sieć.

W ofercie SPAR obecnie znajduje się ponad 240 produktów marki własnej SPAR oraz ponad 150 produktów marki Lubię.

Nowa marka „Ze Starego Spichlerza” dostępna będzie również w sieciach Piotr i Paweł, Polomarket, Topaz, Chorten, Mokpol i innych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane