SPAR Polska wprowadza nowy standard wyglądu sklepów (galeria)

Autor: dlahandlu.pl 8 stycznia 2018 12:34

SPAR Polska wprowadza nowy standard wyglądu sklepów (galeria) fot. SPAR

SPAR Polska z początkiem nowego roku wdraża zmiany standardu elementów wystroju wewnątrz nowych sklepów sieci. Decyzję poprzedziły testy koncepcji w sklepach w Krakowie: SPAR Express przy ul. Stradomskiej i supermarkecie przy ul. Wielickiej.

Po pozytywnym odbiorze zarówno przez klientów, jak i franczyzobiorców zapadła decyzja zastosowania nowości dla odświeżanych i nowo otwieranych sklepów. Finalny kształt zmian elementów wystroju jest wynikiem wspólnej pracy ze SPAR International. W celu optycznego powiększenia przestrzeni sklepu zastosowane zostały jaśniejsze blendy nad regałami. Zwiększone zostały również oznakowania graficzne działów. Zmieniono oznakowanie tekstowe działów poprzez zastosowanie czarnego koloru, dającego większy kontrast z jasną blendą oraz wprowadzenie nowej czcionki, spójnej z linią komunikacji „Moja okolica, mój SPAR”. Dodatkowo mocniej wyróżnione zostały tzw. końcówki promocyjne, aby lepiej zwrócić uwagę na te strefy w sklepie.
Przeprowadzane zmiany są kontynuacją modyfikacji strategii wizerunkowej sieci, która rozpoczęła się już pod koniec października 2017 r. od wdrożenia nowej komunikacji marketingowej, opartej o hasło: „Moja okolica, mój SPAR”. Aktualna komunikacja marki ma na celu podkreślenie polskości i dostępności lokalnych produktów oferowanych w sklepach sieci oraz szerokiego asortymentu produktów w niskich cenach, połączonego z wygodą codziennych zakupów. Dedykowane materiały POS nowej linii komunikacji dodatkowo uatrakcyjniać będą także nową wizualizację sklepów sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8509

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane