Spar rusza z nową komunikacją marketingową

Autor: dlahandlu.pl 2 listopada 2017 11:25

Sieć Spar wprowadza nową komunikację marketingową, opartą o hasło „Moja okolica, mój Spar”. W nowej komunikacji sieć podkreśla przede wszystkim znaczenie polskości oraz dostępność lokalnych produktów oferowanych w sklepach sieci, a także promuje rodzinny charakter zakupów. Jak ocenia sieć, polski rynek od kilku lat obserwuje rosnący trend tzw. etnocentryzmu konsumenckiego, polegający na wspieraniu lokalnych producentów.

- Strategia oparta jest na czterech hasłach-filarach (Dumnie Polski, Wspieramy Lokalność, Wygoda Codziennych Zakupów oraz Doskonała Oferta, Niskie Ceny) i podkreśla przede wszystkim znaczenie polskości oraz dostępność lokalnych produktów oferowanych w sklepach SPAR. Chcemy w ten sposób jeszcze bardziej niż dotychczas uwypuklić znaczenie rodzimych produktów i potraw z nich tworzonych – informuje Spar.

- Celem nowej linii komunikacji jest również promocja rodzinnego charakteru zakupów, dokonywanych nie tylko wspólnie, ale co równie ważne przy dzisiejszym tempie życia – szybko i wygodnie w okolicznym sklepie - dodaje.

Spar ocenia, że polski rynek od kilku lat obserwuje rosnący trend tzw. etnocentryzmu konsumenckiego, polegający na wspieraniu lokalnych producentów. - Dlatego jako Spar i część polskiej Grupy Kapitałowej Bać-Pol, wpasowujemy się w ten trend i promujemy zaangażowanie oraz wzajemne współdziałanie lokalnej społeczności, rolników i producentów – podkreśla sieć.

Hasła-filary nowej komunikacji – Dumnie Polski, Wspieramy Lokalność, Wygoda Codziennych Zakupów oraz Doskonała Oferta, Niskie Ceny mają dodatkowo zaznaczyć fakt, że Spar jest siecią znajdującą się w polskich rękach, gdzie właścicielami sklepów są lokalni przedsiębiorcy działający w oparciu o franczyzę. 

Nowa komunikacja jako pierwsza została wdrożona w testowanym w Krakowie przy ul. Stradomskiej koncepcie convenience i od tej chwili będzie wykorzystywana we wszystkich nowo otwieranych, a także odświeżanych sklepach sieci. Dodatkowo wszystkie sklepy sieci Spar Polska zostaną zaopatrzone w materiały POS wspierające komunikację nowej strategii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,87

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9044
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane