Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

SPC: Będziemy inwestować w segment pieczywa mrożonego

www.portalspozywczy.pl 3 kwietnia 2014 16:42

SPC w ubiegłym roku zanotowało kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. W tym roku Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska w Warszawie chce powtórzyć ten wzrost. Firma zainwestowała w ostatnich sześciu latach ponad 90 mln zł, w tym roku inwestycje sięgną około 10 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozbudowę mocy produkcyjnych pieczywa mrożonego.

 - Fakt, że marka SPC jest coraz bardziej rozpoznawalna na rynku i doceniana przez konsumentów powoduje, że każdego roku notujemy przyrosty sprzedaży. W ubiegłym roku było to kilka procent, ale nie przychodzi to wcale łatwo. Miniony rok możemy uznać za udany - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Janusz Kazimierczuk, prezes SPC.

Firma zakończyła ubiegły rok zyskiem, co pozwoliło sfinansować prowadzone inwestycje, związane z rozwojem produkcji pieczywa mrożonego oraz pieczywa krojonego.
- Mamy nadzieję, że także w tym roku utrzymamy te wskaźniki. Pieczywo jest dość odporne na wahania koniunktury - kryzys czy ożywienie gospodarcze. Ludzie i tak jedzą chleb, a w razie kryzysu ograniczają inne produkty - mówi prezes.
Podkreśla, że wpływ na cała branżę i osiągane przez nią wyniki mają ceny surowców, które w 2013 roku kształtowały się dość pozytywnie. 

Warszawska Spółdzielnia Piekarsko-Ciastkarska prowadzi również sieć unktów firmowych oraz dostarcza pieczywo do kilku tysięcy punktów handlowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.