Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Społem chce odzyskać klientów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 6 czerwca 2013 09:01

Społem chce odzyskać klientów

Polacy mają już dość dużych sklepów i chętniej robią zakupy w małych. Na tym trendzie powinno zyskiwać Społem. Ale nie zyskuje - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

W zeszłym roku przychody 260 spółdzielni zrzeszonych w Krajowym Związku Rewizyjnym Spółdzielni Spożywców "Społem" wyniosły około 7 mld zł. To oznacza nieco słabszy wynik od osiągniętego w 2011 r., kiedy to doszedł on do 7,1 mld zł. Jednak w porównaniu z latami 2009-2010 procentowy spadek w obrotach jest już dwucyfrowy. Wówczas bowiem roczne obroty spółdzielni sięgały 8,5 mld zł - pise "DGP".

Jerzy Rybicki, prezes KZRSS "Społem", przyznaje, że w tym roku oczekiwany jest dalszy nieznaczny spadek w obrotach. Tłumaczy to przede wszystkim coraz mocniej odczuwanym spowolnieniem gospodarczym.

Przeczytaj także:

Społem jednak już stosuje rozwiązania, które pozwolą np. dorównać ceną konkurencji. Powołano Krajową Platformę Handlową "Społem", której zadaniem jest koordynacja zakupów towarów handlowych dla spółdzielni oraz promocja Społem. Na razie przynależy do niej 140 spółdzielni - czytamy w "DGP".

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marek 2013-06-09 21:27:54

    Zgadzam się w 100 % z Martą, Społem odstrasza cenami. Nie rozumiem tego, kto i dlaczego wyniszczył tę sieć handlową. Dlaczego nie negocjuje się z producentami niskich cen, albo zarząd jest tak pazerny. Dlaczego nie wprowadza marek własnych, tylko lamenty że Biedronki, Lidle i hipermarkety zabierają im klientów. Gdybym chciał robić podstawowe, codzienne spożywcze zakupy w sklepach Społem, to tydzień do wypłaty miałbym pustą lodówkę i nie byłoby za co chleba kupić,budżet domowy zapinam na ostrym wydechu jak większość polskich rodzin.

  • Marta 2013-06-07 14:03:08

    Mam Społem pod nosem. Miła obsługa. Kupuję tam sporadycznie (raz w roku albo rzadziej. Czysciutko, duży wybór ale dla mnie drogo. Wystarczy ,że porównam ceny często kupowanych artykułów (mleko UHT, cukier, mąka , mięso) i wychodzę

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9562

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.