Społem ma prawie 200 produktów pod marką własną

Autor: KPH Społem 8 sierpnia 2014 13:24

Obecnie w ofercie Krajowej Platformy Handlowej Społem znajduje się 198 produktów pod znakiem marki własnej. Oferta składa się z kilku grup asortymentowych: FMCG - produkty w marce własnej Społem, Lux oraz Roney’s; produkty farmaceutyczne - produkty z kategorii „Zdrowie na Lux”; produkty AGD oznaczone logo „Społem”, produkty Elektro – AGD oznaczone logo „Społem”; produkty wędliniarskie oznaczone znakiem „Smaczne Społem” oraz produkty w kategorii chemia i kosmetyki oznaczonych logo „Miss Klara” i „Mr. Klar”.

Polski rynek detaliczny to ok. 19 proc. produktów marki własnej w sprzedaży sieciowej, ale też ok. 28 proc. w sprzedaży samej żywności. Za największą część sprzedaży tych marek w Polsce odpowiadają sklepy dyskontowe, w których marki własne stanowią nawet 85 proc. oferty. Wartość rynku produktów marek własnych szacowana jest aż na ok. 90 mld zł i stale rośnie.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Anna 2014-08-09 11:48:59

    I bardzo dobrze,ze nadrabiają stracony czas.Byle by były te produkty w sklepach osiedlowych,bo często u nich kupuję i chętnie sprawdzę jakość.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,49

  • Śr

    3,82

  • Min

    2,70

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9136

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 561152

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.