Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Społem myśli o rozwoju własnej sieci dyskontów

Autor: PAP za Gazetą Polską codziennie 30 kwietnia 2014 10:13

W tym roku sklepy Społem przechodzą do kontrofensywy, a umocnieniu pozycji na rynku mają służyć m.in. rozwój marki własnej, programu lojalnościowego i działania promocyjne, które powinny przyciągnąć do sklepów nowe osoby i zatrzymać dotychczasowych klientów. Firma chce też odzyskać z powrotem swoje sklepy spożywcze, które w ostatnich latach w centrach dużych miast zajęły zagraniczne firmy. Kończy się, bowiem termin długoletnich dzierżaw sklepów przez sieci zagraniczne. Zastanawia się także nad rozwojem własnej sieci dyskontów.

Eksperci ekonomiczni ostrzegają, że jeśli zabraknie alternatywy dla sklepów wielkopowierzchniowych, ceny towarów drastycznie podskoczą. Zdaje sobie z tego sprawę wielu klientów, którzy chętniej dokonują zakupów w polskiej sieci, sprzedającej krajowe produkty i wspierającej polską gospodarkę. Taką właśnie jest spółdzielcza sieć Społem, która ustępuje jedynie Biedronce, Carrefourowi, Tesco, Lidlowi i Kauflandowi - czytamy w Gazecie Polskiej codziennie.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Marta 2014-05-02 15:06:14

    Zaglądam do Społem ,ale jeszcze za drogo. Ostatnio kupiłam tam zakwas żytni na żurek. Super. Chyba najlepszy tak jak społemowska musztarda stołowa czy majonez kielecki. Jest w butelkach 0,5l. W innych sklepach (Lewiatan i inne, był tzw. barszcz biały po 0,49 l. Gdyby był po 0,5 litra pewnie bym kupiła . Ale po 0,49 nie , bo potrzebowałam 05l. Dwóch butelek nie będę kupować. Zawsze wejdę do Społem po wymienione wyżej produkty.

  • myślący 2014-04-30 21:44:29

    Dobrze! rozwijać to co polskie a wszystkich innych pogonić, niech idą do siebie

  • klient 2014-04-30 16:28:50

    Najpierw trzeba wywalić starych komuchów bo tylko tacy żądzą w Społem. Polacy nie dogadają się tworzono KAH-y PAH-y i co z tego.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.