Społem Olsztyn negocjuje z Eurocashem – na stole zakupy za 11 mln zł rocznie

Autor: dlahandlu.pl 26 kwietnia 2016 10:04

Społem Olsztyn negocjuje z Eurocashem – na stole zakupy za 11 mln zł rocznie fot. shutterstock

Olsztyńska spółdzielnia handlowa Społem blisko od 1,5 roku prowadzi rozmowy z Grupą Eurocash. Społem jest coraz bliżej dołączenia do wspólnego projektu Eurocashu i spółdzielni Społem  - Partnerskiego Serwisu Detalicznego. Jak podkreśla prezes olsztyńskiej Społem, Stanisław Tunkiewicz, żadne wiążące decyzje jeszcze nie zapadły.

- Potwierdzam, prowadzimy rozmowy. Jest przygotowany projekt umowy, któremu dokładnie przyjrzą się nasi prawnicy. Jest w nim m.in. ustęp mówiący o tym, że obie strony mogą po trzech miesiącach odstąpić od umowy. Partnerski Serwis Detaliczny to wspólne przedsięwzięcie ok. 90 spółdzielni Społem i Eurocashu. Obie strony mają w nim po 50 proc. udziałów – mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Stanisław Tunkiewicz.

Jak dodaje, olsztyńskie sklepy Społem nie zmienią szyldu na PSD-owską Gamę. – Nasze sklepy to marka w Olsztynie i nie zamierzamy tego zmieniać.

Do czego zobowiąże się Spółdzielnia? – Porozumienie z Eurocashem zakłada tzw. lojalność zakupową. W naszym przypadku musielibyśmy wydać na towary z Eurocashu 22 mln zł w ciągu dwóch lat. Nasze roczne obroty wynoszą około 115 mln zł, byłoby więc to niespełna 10 proc. rocznie. Spowoduje to naturalnie pewne przesunięcia wśród naszych dystrybutorów, ale będziemy się starali, aby nasi dotychczasowi dostawcy również w jakiś sposób włączyli się w nową sytuację. Rozmowy trwają. Ich finał nastąpi być może w połowie maja - mówi Stanisław Tunkiewicz.

Sieć detaliczna Spółdzielni obejmuje 39 placówek branży spożywczo-przemysłowej na terenie Olsztyna, Kętrzyna, Mrągowa oraz Szczytna. Najpopularniejsze to: Malwa, Bratek, Dalia, Kalina, Bławatek, Niezapominajka, Aksamitka, Nemezja, Maciejka, Wrzos, Miłek, Student, Jagoda, Nina, Ludwik, Wanda, sklepy Lux w Mrągowie. 

Spółdzielnia prowadzi działalność hurtową artykułami spożywczymi i przemysłowymi. 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Zwiazkowiec 2016-05-12 14:18:42

    Olsztyn sie wczoraj sprzedał tzn prezesi, dogadali sie z Eurocashem, ciekawe czy pojada gdzieś na wycieczkę?

  • do bani 2016-04-27 12:18:52

    Polski rynek już nie żyje poczekajcie jeszcze chwile będzie to co w Niemczech.

  • nova 2016-04-27 11:58:13

    Uważam ,że jest to bardzo dobra decyzja!! Duży może lepiej - stary slogan marketingowy. Najwyższy czas stworzyć alternatywę dla dużych marketów, które rosną wciąż jak grzyby po deszczu. Gdyby takie inicjatywy realizowano 25 lat temu to BIEDRONKA nie świętowała by 20 LECIA!!!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (10)

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    2,62

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9338

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane