Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sprzedawcy często nie chcą oferować dodatkowych produktów - to błąd

Autor: Puls Biznesu 12 marca 2015 09:30

Pracownicy sieci handlowych są coraz bardziej uprzejmi i kompetentni. Lepiej obsługują klientów, ale sprzedają za mało. Tajemniczy klienci szwedzkiego Daymakera w lutym tego roku odwiedzili sklepy 164 działających w Polsce sieci handlowych - na każdą przypadało 5 wizyt - czytamy w "Pulsie Biznesu".

Sprawdzali obsługę klienta od „dzień dobry" na powitanie przez pytania o potrzeby i preferencje po sprzedaż i oferowanie dodatkowych produktów. Pierwsze takie badanie przeprowadzono w 2011 r. Teraz jest zdecydowanie lepiej.

Sieci lepiej rozumieją znaczenie obsługi klienta. Problemy widać jednak przy zachęcaniu klientów do zrobienia dodatkowych zakupów. Sprzedawcy często nie chcą oferować dodatkowych produktów, bo sądzą, że to zbyt nachalne. Badania pokazują, że sieci z wysoką dodatkową sprzedażą dostają wyraźnie lepsze ogólne oceny od klientów.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9428

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 550351

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.