Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sprzedawcy mają problem z nowymi banknotami?

Autor: hotmoney.pl/dlahandlu.pl 16 kwietnia 2014 11:11

Klienci Lidla skarżyli się sieci na jej Facebooku, że kasjerki nie przyjmują nowych pieniędzy. Lidl twierdzi, że zostały spełnione wszystkie proceduralne wymogi związane z wprowadzaniem nowych banknotów i przygotowaniem pracowników czy urządzeń do ich przyjmowania i zapewnia, że przeprowadzono kompleksowe szkolenia z zakresu rozpoznawania nowych znaków pieniężnych, a problemy mogą być tylko incydentalne - podaje hotmoney.pl.

NBP przeprowadził kampanię informującą o zmianach w nowych banknotach, niektórym może to wystarczyć, natomiast niektórzy mogą skorzystać ze szkoleń - na pewno będą przydatne. Właściciel nie ma obowiązku przeprowadzania takich szkoleń, jednak może z nich skorzystać dbając o własny interes. Z pewnością po wprowadzeniu nowych oznaczeń sprzedawcy powinni być bardziej czujni - mowi Joanna Chilicka z Polskiej Izby Handlu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9302

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.