Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sprzedaż bezpośrednia wejdzie w nowe segmenty produktów, w tym spożywcze i kosmetyki funkcjonalne

Autor: www.dlahandlu.pl 22 stycznia 2014 10:19

W 2014 r. branża sprzedaży bezpośredniej (w tym także MLM) ma szansę odnotować wzrost obrotów. Szacunki firmy InSee wskazują, że osiągnie on w Polsce poziom ok. 10-12 proc. Do takich prognoz skłaniają przede wszystkim dane dotyczące dotychczasowego tempa rozwoju tej branży w naszym kraju, potencjał firm w zakresie uruchomienia nowych kanałów sprzedaży poprzez tworzenie sieci partnerskich oraz rozszerzenie portfela o nowe segmenty produktów, takie jak np. kawa, herbata czy też tzw. kosmetyki funkcjonalne.

-  Istotny czynnik w tym zakresie stanowi również potencjał wzrostu całego rynku e-commerce - podkreśla Tomasz Kopera, wiceprezes zarządu InSee. - Nie bez znaczenia pozostają tendencje zakupowe Polaków, którzy w 2013 r. w internecie wydali rekordową kwotę ok. 26 mld zł. Polska stała się także liderem w Europie jeśli chodzi o dynamikę rozwoju sektora e-commerce, który zwiększa swój udział w polskim PKB - dodaje Tomasz Kopera.

Dodatkowy czynnik sprzyjający rozwojowi sektora MLM będą stanowić inwestycje firm w nowe technologie, wspierające działalność przedsiębiorstw. Obecnie dostępne rozwiązania wychodzą daleko poza powszechnie znane usługi IT. Branża sprzedaży bezpośredniej, podobnie jak e-commerce, wykazuje duże zainteresowanie w zakresie technologii mobilnych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    6,26

  • Śr

    4,12

  • Min

    3,39

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9469

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.