Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Sprzedaż hurtowa Eurocash dla sklepów Delikatesy Centrum wzrosła o 2,6 proc.

Autor: dlahandlu.pl 13 maja 2015 10:15

Hurtowa sprzedaż towarów realizowana przez Eurocash S.A. z centrów dystrybucyjnych
„Delikatesy Centrum” wyniosła w I kwartale 2015 r. 440,2 mln zł i wzrosła o 12,75 proc. w porównaniu do I kwartału 2014 r. Sprzedaż hurtowa Eurocash S.A. dla stałej liczby sklepów należących do sieci „Delikatesy Centrum” wzrosła w I kwartale 2015 r o 2,60 proc.

Liczba sklepów należących do sieci "Delikatesy Centrum" na koniec I kwartału br.
wyniosła 1007 placówek.

W I kwartale 2015 r. sprzedaż towarów formatu Cash&Carry do odbiorców zewnętrznych
wyniosła 998,07 mln zł i wzrosła 2,11 proc. w porównaniu do I kwartału 2014 r. Wzrost sprzedaży LFL dla stałej liczby hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry wyniósł 0,03 proc. w 1 kwartale 2015 r.

Liczba hurtowni dyskontowych Eurocash Cash&Carry na koniec I kwartału 2015 r. wyniosła
170 (łącznie z 3 hurtowniami Batna). Liczba sklepów sieci abc wyniosła 7001 na koniec I kwartału 2015 r. Udział sklepów abc w całkowitej sprzedaży Cash&Carry wyniósł 56,51%.

W I kwartale 2015 r. sprzedaż towarów do klientów zewnętrznych realizowana przez Eurocash
Serwis wyniosła 1 263,54 mln zł w porównaniu z 692,20 mln zł w 1 kwartale 2014 r. i wzrosła o
82,54% Wyłączając sprzedaż zrealizowaną przez Service FMCG (578,99 mln zł) sprzedaż towarów do
klientów zewnętrznych wyniosła w I kwartale 2015r. 684,55 mln zł i spadła o 1,10% w
porównaniu z I kwartałem 2014 r.
Wzrost sprzedaży w kategorii produktów żywnościowych w KDWT sp. z o.o. w I kwartale 2015
r. wyniósł 2,05% r/r.
Sprzedaż papierosów do klientów zewnętrznych w ujęciu wolumenowym wzrosła w 1 kw. 2015
r. o 67,54% i wyniosła ponad 1 956 mln szt.
Wyłączając sprzedaż zrealizowaną przez Service FMCG, sprzedaż papierosów do klientów
zewnętrznych w ujęciu wolumenowym wzrosła w I kw. 2015 r. o 5,86% i wyniosła ponad 1 099
mln szt. Na koniec I kwartału 2015 r. KDWT posiadało 179 filii i 2 centra dystrybucyjne.

Sprzedaż towarów do klientów zewnętrznych zrealizowana przez Eurocash Gastronomia
wyniosła w I kwartale 2015 r. 75,16 mln zł i spadła o 42,66% r/r
Niższa sprzedaż była rezultatem zakończenia kontraktu z siecią restauracji zarządzanych
przez AmRest.

Sprzedaż towarów do klientów zewnętrznych zrealizowana przez format Eurocash Alkohole w
1 kwartale 2015 r. wyniosła 447,94 mln zł i wzrosła o 17,67% w porównaniu do 1 kwartału 2014
r.
Sprzedaż Eurocash Alkohole wzrosła głównie w związku ze zwiększoną sprzedażą kategorii
piwa i wódki w I kwartale 2015 r.

Sprzedaż towarów do klientów zewnętrznych zrealizowana przez Eurocash Dystrybucja
wyniosła w I kwartale 2015 r. 1 005,31 mln zł, co stanowi wzrost o 6,66% w porównaniu do I kwartału 2014 r. Wzrost sprzedaży wynikał głównie ze zwiększonej sprzedaży do segmentu klientów
franczyzowych oraz kluczowych klientów.

Liczba sklepów partnerskich oraz franczyzowych zorganizowanych przez spółki zależne od
Grupy Eurocash (Groszek, Euro Sklep, Lewiatan, PSD) wyniosła 4 409 na koniec I kwartału br.

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • abc 2015-05-18 20:03:54

    fikcja i kreatywna księgowość która ma na celu wyciągnięcie od Producentów kasy za sprzedaż tzn pseudo sprzedaż do własnych sieci typu lewiatan, delikatesy centrum, abc itd. Przy jednoczesnym ograniczaniu sprzedaży do tych sieci przez faktycznie niezależne podmioty dystrybucyjne.

    Ciekawe kiedy producenci zrozumieją że grupa EC zarabia na ich głupocie i braku patrzenia w przyszłość przez tych producentów, którzy niedługo będą skazani tylko na EC. Tak samo jak sklepikarze którzy za pieniądze lokalnych dystrybutorów idą robić zakupy gotówkowe w EC.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,14

  • Min

    2,48

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9393

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.