Sprzedaż produktów marki własnej i projekt Blue Stop poprawiły rentowności GK Delko

Autor: www.dlahandlu.pl 13 listopada 2015 10:14

W trzecim kwartale bieżącego roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Delko wyniosły 127,8 mln zł i były niższe o 0,6% od przychodów analogicznego okresu roku ubiegłego. Narastająco po trzech kwartałach przychody ze sprzedaży wynoszą 373,2 mln zł, co oznacza spadek o 1,2% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

- Dzięki dalszej poprawie rentowności, mimo nieznacznego spadku sprzedaży Grupa Delko wypracowała w trzecim kwartale3.321 tys. zł zysku operacyjnego i 2.458 tys. zł zysku netto, co oznacza wzrost w stosunku do wyników trzeciego kwartału 2014 r. o odpowiednio 4,9% i 9%
Narastająco po 3 kwartałach skonsolidowany zysk operacyjny wynosi 9,53 mln zł i jest wyższy w porównaniu z rokiem ubiegłym o 12,5% a zysk netto wynosi 6,9 mln zł i wzrósł o 22,4% - podała firma.

Na utrzymanie sprzedaży i wzrost rentowności niewątpliwie wpływ miały przychody ze sprzedaży produktów Delko, której dynamika zdecydowanie przewyższała średnią. Przychody ze sprzedaży produktów Delko były wyższe w trzecim kwartale br. o 16,7% w porównaniu z trzecim kwartałem roku ubiegłego. Narastająco ta dynamika wyniosła +11%.
Drugim istotnym elementem strategii Grupy Kapitałowej jest projekt franczyzowy pod szyldem Blue Stop – obecnie w sieci Blue Stop funkcjonuje 289 sklepów. Cel na koniec 2015 r. to 300 placówek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,98

  • Śr

    7,83

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane