Sprzedaż produktów marki własnej i projekt Blue Stop poprawiły rentowności GK Delko

Autor: www.dlahandlu.pl 13 listopada 2015 10:14

W trzecim kwartale bieżącego roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży Grupy Kapitałowej Delko wyniosły 127,8 mln zł i były niższe o 0,6% od przychodów analogicznego okresu roku ubiegłego. Narastająco po trzech kwartałach przychody ze sprzedaży wynoszą 373,2 mln zł, co oznacza spadek o 1,2% w porównaniu z rokiem ubiegłym.

- Dzięki dalszej poprawie rentowności, mimo nieznacznego spadku sprzedaży Grupa Delko wypracowała w trzecim kwartale3.321 tys. zł zysku operacyjnego i 2.458 tys. zł zysku netto, co oznacza wzrost w stosunku do wyników trzeciego kwartału 2014 r. o odpowiednio 4,9% i 9%
Narastająco po 3 kwartałach skonsolidowany zysk operacyjny wynosi 9,53 mln zł i jest wyższy w porównaniu z rokiem ubiegłym o 12,5% a zysk netto wynosi 6,9 mln zł i wzrósł o 22,4% - podała firma.

Na utrzymanie sprzedaży i wzrost rentowności niewątpliwie wpływ miały przychody ze sprzedaży produktów Delko, której dynamika zdecydowanie przewyższała średnią. Przychody ze sprzedaży produktów Delko były wyższe w trzecim kwartale br. o 16,7% w porównaniu z trzecim kwartałem roku ubiegłego. Narastająco ta dynamika wyniosła +11%.
Drugim istotnym elementem strategii Grupy Kapitałowej jest projekt franczyzowy pod szyldem Blue Stop – obecnie w sieci Blue Stop funkcjonuje 289 sklepów. Cel na koniec 2015 r. to 300 placówek.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    16,19

  • Śr

    7,93

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7507

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.