Sprzedaż produktów marki własnej to ok. 4-5 proc. obrotu sklepów Lewiatan

www.portalspozywczy.pl 27 lutego 2017 11:56

Sprzedaż produktów marki własnej to ok. 4-5 proc. obrotu sklepów Lewiatan fot. za lewiatan.pl

Sprzedaż produktów marki własnej stanowi około 4-5 proc. obrotu sklepów. Ich wartość sprzedaży systematycznie rośnie, w tempie około 15 proc. rocznie. Obecnie większość z tych towarów to zdecydowani liderzy w sprzedaży ilościowej w swoich kategoriach – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A.

– W początkowym etapie prac nad marką własną zakładaliśmy liczbę produktów na poziomie 150, lecz dziś posiadamy ich już ponad 350 – wyjaśnia prezes.

Dodaje, że zwiększenie asortymentu marki własnej w dużej mierze wymógł rynek. – Chcemy bowiem mieć ofertę dostosowaną do oczekiwań naszych klientów, by w Lewiatanie mogli kupić produkty wysokiej jakości  w niskich cenach – mówi prezes.

Tłumaczy, że jest to bardzo ważny segment produktów dla Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. – Dlatego też olbrzymią wagę przykładamy do jego rozwoju, zwłaszcza w takich obszarach jak poszerzanie portfolio produktowego, stałego i systemowego monitoringu jakości czy atrakcyjności opakowań – mówi Wojciech Kruszewski.

Całość: Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10636

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane