Sprzedaż produktów marki własnej to ok. 4-5 proc. obrotu sklepów Lewiatan

www.portalspozywczy.pl 27 lutego 2017 11:56

Sprzedaż produktów marki własnej to ok. 4-5 proc. obrotu sklepów Lewiatan fot. za lewiatan.pl

Sprzedaż produktów marki własnej stanowi około 4-5 proc. obrotu sklepów. Ich wartość sprzedaży systematycznie rośnie, w tempie około 15 proc. rocznie. Obecnie większość z tych towarów to zdecydowani liderzy w sprzedaży ilościowej w swoich kategoriach – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Wojciech Kruszewski, prezes zarządu Lewiatan Holding S.A.

– W początkowym etapie prac nad marką własną zakładaliśmy liczbę produktów na poziomie 150, lecz dziś posiadamy ich już ponad 350 – wyjaśnia prezes.

Dodaje, że zwiększenie asortymentu marki własnej w dużej mierze wymógł rynek. – Chcemy bowiem mieć ofertę dostosowaną do oczekiwań naszych klientów, by w Lewiatanie mogli kupić produkty wysokiej jakości  w niskich cenach – mówi prezes.

Tłumaczy, że jest to bardzo ważny segment produktów dla Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. – Dlatego też olbrzymią wagę przykładamy do jego rozwoju, zwłaszcza w takich obszarach jak poszerzanie portfolio produktowego, stałego i systemowego monitoringu jakości czy atrakcyjności opakowań – mówi Wojciech Kruszewski.

Całość: Portalspozywczy.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    1,84

  • Min

    0,69

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8910

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.