Sprzedaż w sklepach małoformatowych wzrosła o 1,9 proc.

Autor: PIH 16 listopada 2015 11:12

Sprzedaż w sklepach małoformatowych wzrosła o 1,9 proc. Fot. Shutterstock

Wartość sprzedaży sklepów małoformatowych w październiku 2015 wzrosła o 1,9 proc. rdr, w ujęciu mdm wzrosła o 3,5 proc. - podała Polska Izby Handlu powołując się na dane Centrum Monitorowania Rynku.

Sklepy małoformatowe do 300 mkw. obejmują: małe sklepy spożywcze do 40 mkw., średnie sklepy spożywcze 41-100 mkw., duże sklepy spożywcze 101-300 mkw., specjalistyczne sklepy alkoholowe. Dane uzyskano na podstawie badania reprezentatywnej, ogólnopolskiej próby sklepów spożywczych o powierzchni do 300 mkw. oraz sklepów alkoholowych. Jednocześnie, sklepy których dotyczyło badanie, odzwierciedlają 60 proc. całości rynku sprzedaży detalicznej w Polsce.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9667

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane