SPS Handel: Klienci w ankietach wskazują na ceny jako główny atut sklepu

Autor: dlahandlu.pl 4 maja 2010 11:15

SPS Handel: Klienci w ankietach wskazują na ceny jako główny atut sklepu

SPS Handel SA, właściciel sieci Zielony Market, przeprowadziła wśród swoich klientów sondę na temat czym kierują się przy wyborze sklepu, w którym robią zakupy. Większość z ankietowanych (41,8 proc.) wskazała na atrakcyjne ceny.

Konkurować z innymi placówkami można również jakością obsługi (tę pozycję wskazało 21 proc. ankietowanych), odległością od miejsca zamieszkania (19,9 proc.) oraz szerokością asortymentu (17,2 proc. odpowiedzi). Wielu przedsiębiorców, którzy cenami nie są w stanie konkurować z super- i hipermarketami, zwraca uwagę właśnie na pozostałe czynniki wskazane przez ankietowanych.

Właściciel łódzkich sklepów Słoneczko i Party Alkohole chce otwierać nowe punkty tylko na osiedlach mieszkaniowych. - Ponieważ nasze sklepy
dedykowane są stałym, lojalnym klientom, najważniejszą kwestią jest znalezienie odpowiedniej lokalizacji - przekonuje Piotr Jantak.
Podobnie uważa Monika Wysocka z działu marketingu sieci Piekarnia i Cukiernia W. Czubak z Warszawy. - Szukamy takich lokalizacji, które pozwolą nam przyciągnąć zarówno klientów przypadkowych (przechodzących, przesiadkowych), jak i stałych. Osiedla spełniają te wymogi. Dlatego lokalizacja wydaje się kluczowa. 

- A my chcemy, by jakość obsługi wyróżniała nasze sklepy na tle konkurencji. Największą uwagę zwracamy właśnie na relacje sprzedawca-klient - mówi Wojciech Rafeld z sieci AS Market.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    9,13

  • Śr

    5,96

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane