Świat Prasy planuje otwierać ponad 40 salonów rocznie

Autor: www.dlahandlu.pl 6 maja 2013 18:05

W kwietniu 2013 roku sieć saloników prasowych Świat Prasy otworzyła swoją 70 placówkę. To już 10 otwarcie w tym roku. Firma zapowiada przyspieszenie rozwoju sieci do 40 punktów rocznie i rozważa przejęcia.

W 2012 roku sieć osiągnęła przychody netto w wysokości ponad 45 mln zł. Wypracowany wynik EBITDA był najwyższy w trwającej od 2007 roku historii firmy.

Dzięki wysokiej rentowności firma planuje intensywny rozwój w najbliższych latach.  Z sieci skupionej w północnej Polsce, zamierza stać się firmą ogólnokrajową.
W przyjętej strategii na lata 2013-2016 Świat Prasy planuje otwierać ponad 40 nowych salonów prasowych rocznie, by na koniec roku 2016 osiągnąć liczbę 250 punktów sprzedaży.
Świat Prasy intensywnie poszukuje nowych atrakcyjnych lokalizacji o powierzchni od 25 do 40 mkw. w centrach handlowych, przy supermarketach, dyskontach, a także na dworcach, lotniskach, w szpitalach czy centrach dużych miast.
Firma nie wyklucza przejęć innych operatorów saloników prasowych na terenie całego kraju.

Podobał się artykuł? Podziel się!


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    2,59

  • Śr

    1,71

  • Min

    1,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9116

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 584697

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.