Świąteczna muzyka nie może zmęczyć personelu sklepu

Autor: dlahandlu.pl 15 grudnia 2010 10:50

Przed świętami w większości sklepów można usłyszeć muzykę tematycznie związaną z Bożym Narodzeniem. Jakub Jabłonka, prezes firmy Spin Media zajmującej się audiomarketingiem radzi, by nie przesadzić z natężeniem świątecznych dźwięków - mogą znużyć personel sklepu.

- To personel jest na pierwszej linii frontu i ma największy wpływ na decyzje zakupowe klientów. Warto więc nie zamęczać pracowników od początku grudnia kolędami i przysłowiowymi „dzwoneczkami". Personel musi być przed wszystkim rześki, energiczny, a nie zmęczony wciąż powtarzającym się motywem muzycznym. To wpływa na atmosferę pracy. Staramy się więc nastrój świąteczny stopniować - tłumaczy nasz rozmówca.

Jednocześnie zauważa, że firmy coraz wcześniej korzystają z tzw. świątecznych pakietów. - Zaczyna się już pod koniec listopada - mówi Jakub Jabłonka. I dodaje, że w doborze muzyki, nie tylko przed świętami, ale w ogóle, ważne jest jej dostosowanie do charakteru placówki. - Inaczej gramy w Praktikerze, gdzie muzyka ma dodawać energii do zakupów, a inaczej np. w salonach SPA Dr. Ireny Eris, gdzie potrzebny jest relaks i wyciszenie.
Spin Media współpracuje też z sieciami spożywczymi, m.in. Stokrotką i Delimą.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9628

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane