Zapraszamy do zapoznania się z nową, rozbudowaną odsłoną portalu dlahandlu.pl, w której prezentujemy pełny obraz handlu: rynek, konsument, trendy w różnych branżach!

Redakcja

Szczecin: Sieciówki wypierają rodzinne sklepy spożywcze

Autor: gs24.pl 3 kwietnia 2014 11:33

Zamiast rodzinnych interesów są sklepy sieciowe, z ulic znikają też małe punkty handlu odzieżą czy sklepy obuwnicze - to wnioski z badania działalności gospodarczej w śródmieściu Szczecina, które przeprowadziło Centrum Rozwoju Społeczno-Gospodarczego - podaje portal gs24.pl.

Socjolog Ryszard Czyszkiewicz tłumaczy, że od czterech lat ogólna liczba różnych punktów niezbyt się zmienia. Jest ich ok. dwóch tysięcy. Zmienia się jednak ich działalność. 

Nie zmienia się liczba sklepów z żywnością, ale nie są to już rodzinne interesy, tylko sieciówki, takie jak "Żabka".

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • b prac. marketu 2014-04-04 19:11:12

    niech dalej włodarze miasta zezwalaja na ekspansję takich złodziejskich, obozów pracy sieciówek jak np Leclerk w Szczecinie!!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)


WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    17,70

  • Śr

    11,11

  • Min

    9,50

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9620

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 565497

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.