Szybkość zmian wprowadzanych w obrębie sklepu ważnym czynnikiem przewagi konkurencyjnej

Autor: dlahandlu.pl 13 sierpnia 2010 11:39

Specjaliści przekonują, że warto inwestować w nowoczesne rozwiązania technologiczne, które umożliwiają centrali sieci handlowej wprowadzanie atrakcyjnych ofert szybciej, a także dają możliwość monitorowania działań podejmowanych w sklepach.

Takim systemem jest Net Tick IT firmy Uniscale, właśnie wprowadzany na polski rynek. Ułatwia on przekazywanie konsumentom spójnych informacji o cenach, produktach i ofertach we wszystkich kanałach marketingowych, od etykiet półkowych po portale społecznościowe.

Do korzyści wynikających z jego wdrożenia można zaliczyć m.in.: niższe koszty operacyjne, lepszą czytelność cen i ofert dla konsumentów, zwiększoną efektywność działań promocyjnych, szybkie i łatwe drukowanie etykiet cenowych oraz większości materiałów POS bezpośrednio w sklepie oraz elastyczne zarządzanie cenami i szybsze zmiany cen.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    5,49

  • Śr

    2,59

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9413

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane