Terminale bezprzewodowe skracają czas przyjmowania płatności

Autor: dlahandlu.pl 9 listopada 2010 10:23

Z założenia terminal płatniczy musi spełnić kilka funkcji. - Przede wszystkim wymogi bezpieczeństwa - osłony na klawiaturę, szyfrowanie danych, zabezpieczenia przed włamaniem. Ważna jest szybkość transakcji. Dodatkowo terminal musi być przygotowany na długotrwałą, bezawaryjną pracę - tłumaczy Dawid Brzozowski z firmy REA Card.

- Problemy z terminalami mogą się zdarzyć, ale odpowiedni dobór sposobu komunikacji może bardzo ułatwić i usprawnić ich pracę. Wiele punktów handlowych posiada analogowe modele PSTN, czyli urządzenia wpięte do linii telefonicznej. Dokonywane w ten sposób transakcje trwają stosunkowo długo i dodatkowo blokują numer na czas przyjmowania płatności - nie ma wówczas możliwości jednoczesnej pracy kilku urządzeń. Można ten problem rozwiązać instalując terminal TCP/IP, czyli internetowy lub model GSM/GPRS, który komunikuje się bezprzewodowo - wyjaśnia Dawid Brzozowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    4,99

  • Śr

    3,60

  • Min

    0,00

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9801

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane