Tomasz Rożek z Kubą Błaszczykowskim promują stacje Lotos

Autor: wirtualnemedia.pl 12 czerwca 2017 09:59

Pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa firmy paliwowej Lotos z udziałem dziennikarza naukowego Tomasza Rożka i piłkarza Kuby Błaszczykowskiego - czytamy na portalu Wirtualnemedia.pl.

W spocie Tomasz Rożek, znany przede wszystkim z programu „Sonda 2” w TVP2, wyjaśnia, dlaczego na stacjach Lotos sprzedawane jest paliwo najwyższej jakości. Pokazuje, że w laboratoriach firmy specjaliści przeprowadzają najostrzejsze testy, a rafineria firmy jest najnowocześniejsza w Europie. Zaznacza, że gdyby tak nie było, równie dobrze przypadkowy kierowca mógłby obronić rzut karny wykonywany przez Kubę Błaszczykowskiego.

Więcej na Wirtualnemedia.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

  • Max

    3,99

  • Śr

    2,94

  • Min

    2,19

ProduktySklepyRegiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10991

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 784717

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane